Πέμπτη 18 Μαΐου 2006

'‘Ηθος ανθρώπω δαίμων''




«το ήθος του ανθρώπου είναι ο θεός του» ­
Ηράκλειτος
ή αλλέως πως

ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ ΤΟΥ…….ΚΟΥΜΠΑΡΟΥ

Η 19η ΜΑΪΟΥ, καθιερώθηκε, με νόμο, ως ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.

γενοκτονία η [jenoktonía] O25 : έγκλημα που διαπράττεται με σκοπό τη συστηματική εξόντωση μιας ομάδας ανθρώπων που ανήκουν στο ίδιο έθνος, στην ίδια φυλή ή στην ίδια θρησκεία: H ~ των Eβραίων από τους ναζί. H ~ των Aρμενίων από τους Tούρκους [λόγ. γέν(ος) -ο- + -κτονία κατά τη λ. ανθρωποκτονία μτφρδ. γαλλ. génocide < αρχ. γένο(ς) + -cide (< λατ. caedo `σκοτώνω΄)] (εδώ)

Η γενοκτονία του ελληνισμού του Πόντου, χωρίζεται σε δύο φάσεις:

Α’ ΦΑΣΗ

Από την έναρξη (1914) μέχρι και τη λήξη (Οκτώβριος 1918) του Α’ΠΠ

Β’ ΦΑΣΗ

Από την άφιξη του Μουσταφά Κεμάλ στη ΣΑΜΨΟΥΝΤΑ μέχρι το 1923 (με το τέλος της Μικρασιατικής Εκστρατείας και το κάψιμο της ΓΚΙΑΟΥΡ ΙΣΜΙΡ (Της Σμύρνης των Ελλήνων).

ΤΙ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΠΡΙΝ ΤΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ

‘Αφιξη του Ι.Καποδίστρια στο Ναύπλιο στις 8-1-1828. Τα σύνορα της Ελλάδος βρίσκονται στο Σπερχειό ποταμό, στη γέφυρα της Αλαμάνας, συγκεκριμένα.

Στα 1830, τα σύνορά μας, με την Οθωμανική Αυτοκρατορία, έσφασαν βορειότερα της Λαμίας, αφήνοντας εκτός του τότε ελληνικού κράτους τον Αλμυρό και τον Δομοκό.

Από 1854 μέχρι 1857, Κριμαϊκός Πόλεμος, μεταξύ της Ρωσσίας και Τουρκίας.

Στα 1864, δόθηκαν στην Ελλάδα τα νησιά του Ιονίου.

Στα 1870, Κύρηξη της Βουλγαρικής Εξαρχίας.

Από 1877 μέχρι 1878, Ρωσσοτουρκικός Πόλεμος. Δημιουργείται το ανεξάρτητο Βουλγαρικό Πριγκιπάτο και κυρήσσεται η Αυτονομία της Ανατολικής Ρωμυλίας.

Στα 1881, δίνεται στην Ελλάδα η Θεσσαλία.

Στα 1885, η Βουλγαρία προσαρτά την Ανατολική Ρωμυλία.

Εξεγέρσεις και επαναστατικά κινήματα των Κρητών για ανεξαρτησία και ένωση με μητέρα Ελλάδα (1833,1841,1866,1878,1889.

Στα 1893, η Ελλάδα πτωχεύει.

Στα 1897, κυρήσσεται από την Ελλάδα, ο ‘’ατυχής’’ πόλεμος με τη Τουρκία.

Από το 1893 μέχρι το 1904, έχουμε, την ανεξέλεγκτη δράση των βουλγάρων κομιτατζήδων, στη Μακεδονία.

Στα 1905 το καθοριστικό κίνημα της Θερίσσου, που θα ενώσει τελικά τη Κρήτη με την Ελλάδα.

Στα 1908 (Ιούλιος) ξεσπά η επανάσταση των Νεοτούρκων.

Στις 19 Μαϊου 1919, ο Mustafa Kemal μετατέθηκε στην Σαμψούντα.

ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΝΕΟΤΟΥΡΚΩΝ

TAALATENVERJEMAL Pasha, η ηγετική τριανδρία του νεοτούρκικου κινήματος, της Επιτροπής για την Ένωση και Πρόοδο. Πιέζουν την Υψηλή Πύλη και τον Σουλτάνο της, Αβδούλ Χαμίτ τον Β’, ( από το 1876 μέχρι το 1909, κύριο υπεύθυνο για την Αρμενική Γενοκτονία), να ενεργοποιήσει το σύνταγμα του 1908.

Εδώ είμαστε!!!

Κεντρική ιδεολογία του νεοτουρκικού συντάγματος;

Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ

Δηλαδή ο στόχος ήταν, οι πολυπολιτισμιοί πληθυσμοί, από όσους είχαν μείνει από την παλιά Οθωμανική Αυτοκρατορία και απάρτιζαν πλέον το νέο κράτος της Τουκίας.

Και ο τρόπος της υλοποίησης του στόχου, απλός!

Ο ΒΙΑΙΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΟΥ ΟΘΩΜΑΝΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ (στη πλειοψηφία του χριστιανικού),ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ.
ΔΗΛΑΔΗ Ο ΕΚΤΟΥΡΚΙΣΜΟΣ ΤΟΥ.

Διαβάζουμε από το εξαίρετο (και μέχρι το 1926απαγορευμένο από το ΥΠΕΞ των ΗΠΑ) βιβλίο ‘’Η ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ’’ του Horton George (εκδόσεις ΕΣΤΙΑΣ-1993):

‘’Επρόκειτο για μια αντιστροφή του νόμου της φύσης: οι κηφήνες ετοιμαζόταν να εξοντώσουν τους εργάτες της κυψέλης’’.
(It was a reversal of the process of nature; the drones were about to kill off the working bees).

‘’…’Ενας κατώτερος πολιτισμός προσπαθούσε να επιβληθεί σε έναν ανώτερο. Οι Τούρκοι δεν είχαν ποτέ τη πρόσθεση να προσφέρουν ίσα δικαιώματα σε όλους τους λαούς που είχαν την ατυχία να βρίσκονται υπό την εξουσία τους. Μετά την αποτυχία του <εκτουρκισμού>, η μόνη εναλλακτική λύση ήταν να τους εξοντώσουν και να τους εκδιώξουν…’’
(…an inferior civilization was attempting to impose itself upon a superior one).

Η μέθοδος απλή, η τρομοκρατία, με ανώνυμες προβοκατορικές σφαγές, Τούρκων πολιτών και Χριστιανών Προυχώντων, σε διάφορα μέρη, της πλέον πονεμένης γης, τη Μακεδονία, όπου όλοι (πλην των Ελλήνων!!), προσπαθούσαν να την τραβήξουν στη δικαιοδοσία τους, μέχρι τους διωγμούς των χριστιανών στη περιοχή της Σμύρνης 1911-1914 και τις σφαγές στη Φώκαια το 1914.

ΚΕΜΑΛΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

Στη Θεσσαλονίκη του 1880, τότε που γεννήθηκε, ο Μουσταφά, πήρε το όνομα του Κεμάλ, δηλαδή του ‘’τέλειου’’.

Μετά την απόβαση των Αγγγλογάλλων στην Καλλίπολη, και το θάρρος που πραγματικά επέδειξε, ως Ταξίαρχος, διοικώντας ένα ολόκληρο Σώμα Στρατού, πήρε την ονομασία του Γαζή του ‘’νικηφόρου πολεμιστή’’ και έγινε ο Γαζής Μουσταφά Κεμάλ.

Στα 1934, με ειδικό νόμο του τούρκικου κοινοβουλίου, του απενεμήθει το προσωνύμιο του Ατατούρκ (Πατέρας των Τούρκων) και έγινε ο Κεμάλ Ατατούρκ.

Στα 1938 (μετά το θάνατό του), έγινε ο Milli Sef (Εθνικός Ηγέτης) και ο Ebedi Sef (Αιώνιος Ηγέτης).

Στις 19 Μαϊου του 1929, λοιπόν φθάνει στη Σαμψούντα του Πόντου, (με παρέμβαση του Ιταλού Υπάτου Αρμοστή στη Κωνσταντινούπολη, κόμη Sforza), από όπου ξεκίνησε την οργάνωση του εθνικιστικού του κινήματος, ξεκινώντας ταυτόχρονα, τη δεύτερη φάση της γενοκτονίας των Ποντίων.

Μαζικές εκτοπίσεις, επιστρατεύσεις και τοποθετήσεις των Ποντίων της περιοχής σε τάγματα εργασίας (Ameles Tabour), στα βάθη της Ανατολίας, χωρίς τροφή και πολύ δουλειά.

Εκτοπισμός των ντόπιων ποντιακών ληθυσμών ανεξαρτήτου ηλικίας, με το πρόσχημα των ΄΄ανώτερων στρατιωτικών λόγων΄΄

Αυτές ήταν οι μέθοδοι αφανισμού 350.000 (και βάλε λέω εγώ) ψυχών από τη μητέρα πατρίδα τους.

‘’ Κι όταν οι απαγορευμένοι μήνες έχουν περάσει, τότε πολεμάτε και σκοτώνετε τους ειδωλολάτρες, οπουδήποτε και αν τους βρείτε και συλλάβετέ τους και πολιορκήστες τους και στήστες τους παγίδες …..’’

(So when the sacred months have passed away, then slay the idolaters wherever you find them, and take them captives and besiege them and lie in wait for them in every ambush….)
Kοράνι 9:005 Set 33, Count 91

Αυτό εφαρμόσθηκε από τους Τούρκους, Οθωμανούς και Κεμαλικούς και για τον Ποντιακό Ελληνισμό, αφού είχαν προηγηθεί οι Αρμένιοι.

Σήμερα, αν και το Ισλαμικό κόμμα στη Τουρκία είναι παράνομο, ταυτόχρονα είναι και το μεγάλο ταμπού για τον εξευρωπαϊσμό της. Οι κληρονόμοι της λαϊκής ιδεολογίας του Κεμάλ Ατατούρκ, ενοχλούνται όταν ανακαλύπτουν ότι η ευρωπαϊκή τους ταυτότητα εκτιμάται με βάση τα θηρησκευτικά κριτήρια.

Πώς να μη τους βλέπουμε (εννοώ και την ΕΕ), με θρησκευτικά κριτήρια όταν συμβαίνουν περιστατικά όπως :

αυτό του ισλαμιστή δικηγόρου που επιτέθηκε στα μέλη του Συμβουλίου της Eπικρατείας στην Aγκυρα, σκοτώνοντας ένα δικαστή;

ή αυτό του να σκίζει ολόκληρος Πρωθυπουργός μία σελίδα από το βιβλίο επισκεπτών στο τουρκικό Προξενείο της Θεσσαλονίκης, επειδή κάποιος 80χρονος έγραφε εναντίον της κυβέρνησής του;

Και όταν έλθει η ώρα να συμμορφωθούν με τα κριτήρια που προβλέπουν ότι, το επίσημο κράτος πρέπει να σέβεται τις θρησκευτικές μειονότητες, άρα και τα πλειοψηφικά ισλαμικά ρεύματα που σήμερα υπάρχουν (έστω και στην παρανομία), στη Τουρκία, τότε τι θα κάνουν;

Θα κατεβάσουν τις φωτογραφίες του Milli Sef και στη θέση τους θα βάλουν αυτές του Προφήτη;

Αυτό το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό τους πρέπει να ‘’εκμεταλλευτούμε’’ αν θέλουμε να ισορροπήσουμε τα πράγματα με τους γείτονες.

Τα ΜΜΕ των κουμπάρων δεν αφήνουν τίποτε να πέσει κάτω, κάνοντας έγκαιρα μνεία με δηλώσεις του ΓκιούλΥΠΕΞ, για το ΄΄ατόπημα΄΄ της φίλης Ελλάδος, όπως γράφει και η TURKISH DAILY NEWS, σήμερα του στυλ ‘’Η Τουρκία και η Ελλάδα θα πρέπει να κοιτάζουν στο μέλλον, όχι στο ππερελθόν’’ !!

Μάλιστα, η περίφημη θεωρία του 50-50, που λέει ότι

‘’οι χριστιανοί που σφάχτηκαν, τότε, ήταν τόσο κακοί όσο και οι εκτελεστές τους, ότι δηλαδή το λάθος ήταν 50-50, μισό - μισό’’

Και γώ συμφωνώ με το συμπέρασμα του GEORGE HORTON, στο ΛΣΤ’ κεφάλαιο του βιβλίου ‘’Η ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ’’ (εκδόσεις ΕΣΤΙΑΣ-1993):

‘’Αν οι ‘Ελληνες, μετά τις σφαγές του Πόντου και της Σμύρνης, είχαν σφάξει όλους τους Τούρκους που ζούσαν στην Ελλάδα, τότε ίσως ο υπολογισμός να έφτανε τους πενήντα προς πενήντα’’.



ΥΓ

Να με συγχωρέσετε, όσοι το διαβάσετε, αν σας ‘’εξιτάρισα’’ αλλά αύριο ο μήνας έχει 19 !

4 Comments:

At Πέμπτη, Μαΐου 18, 2006 9:31:00 μ.μ., Blogger des said...

Το ψάχνεις όσο πολύ λίγοι τελικά. Και μονο γι'αυτό σου ευχομαι καλή συνέχεια και ψυχραιμία, γιατί κρίνοντας μονον απο το πως αντιμετωπίζει την ιστορία του ο κάθε λαός, εχω την αίσθηση οτι εχουμε να φάμε πολλές καρπαζιές ακόμη..

 
At Πέμπτη, Μαΐου 18, 2006 10:08:00 μ.μ., Blogger ΠΗΓΑΣΟΣ said...

Τη τύφλα μου ψάχνω, Αδέσποτή μου, μια που ώρες -ώρες, τα λαβαίνω εις το κρανίο, με ό,τι βλέπω και ό,τι διαβάζω.Απλά τα γράφω έτσι για να τα διαβάζω μετά από κάποια χρόνια και να θυμάμαι τους λόγους που τρώγαμε καρπαζιές, που και γω συμφωνώ ότι είναι ακόμα πολλές..

 
At Πέμπτη, Μαΐου 18, 2006 10:49:00 μ.μ., Blogger Greg said...

Τώρα όμως (δόξα τω Γούγλη! βλέπεις έχει και τα καλά του...) τα διαβάζουν κι' άλλοι (έστω και λίγοι προς το παρόν) και μαθαίνουν και "σφίγγουν οι ποποί"!

Πίστεψέ με! Παρά την μεταπολιτευτική "αφασία" που μας δέρνει σαν λαό, έχω κάποιες "ενδείξεις" ότι το Ελληνικό blogging το τελευταίο εξάμηνο αρχίζει και προβληματίζει... Κάτι κουβεντούλες που άκουσα, κάτι περίεργα search στον tracker μου, κάποια αναπάντεχα e-mails με πείθουν! Βάλε και τις επίσημες "απαντήσεις" που δόθηκαν στο ξεσήκωμα των οικολόγων Θεσσαλονικαίων bloggers για το αεροδρόμιο, δένει η τούρτα!

Συνέχισε απτόητος!

 
At Πέμπτη, Μαΐου 18, 2006 11:19:00 μ.μ., Blogger ΠΗΓΑΣΟΣ said...

'Αντε να δούμε τί θα δούμε GREG.
Εκτός αν και εδώ η λαϊκή θυμοσοφία (κάθε θάμα 3 μέρες) επιβεβαιωθεί.
Ευχαριστώ.
(Και συ όμως δε πας πίσω! KEEP WALKING greg).

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home