Τρίτη, 20 Ιουνίου 2006

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΑΙΔΩΝ


Δηλώνω ότι δεν έχω σχέση με το εκπαιδευτικό σύστημα και τα του ΥΕΘΠΘ και ίσως τα θέματα που προσπαθώ να αναλύσω στο σημερινό ποστ, να μου είναι άγνωστα, από πλευράς διαδικαστικής.

Αλλά για να έχω μια όσο γίνεται σφαιρική αντίληψη, όσων θίγονται για το πρόγραμμα εκπαίδευσης των Μουσουλμανοπαίδων, έψαξα και βρήκα ότι υπεύθυνη για το πρόγραμμα αυτό είναι η Ειδική Γραμματεία Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης του ΥΕΘΠ&Θ.

Με βάση λοιπόν αυτά διαπιστώνεται ότι από το Γ ΚΠΣ 2000-2006 προβλέπεται και το πρόγραμμα ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΟΥΣΥΛΜΑΝΟΠΑΙΔΩΝ, τη περιγραφή του οποίου, μπορείτε να βρείτε εδώ και περισσότερα (για τη Α και Β φάση του) από την ιστοσελίδα του ΙΕΛ (Ιδρυμα Επεξεργασίας του Λόγου), εδώ.

Η επόμενη φάση του (2005-2007), περιγράφεται και αναλύεται εδώ

Το ερέθισμα, για όλα αυτά, μου το’δωσε, ο ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ, ένα 15ήμερο πανθρακικό έντυπο γνώμης, όπως αυτοπροσδιορίζεται.

Στις 1η και 6η σελίδες του τρέχοντος τεύχου, διάβασα ένα άρθρο με τίτλο ‘’ΠΡΟΣΘΕΣΗ, ΟΧΙ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ. ΟΧΙ ΔΙΑΙΡΕΣΗ, που με έβαλε σε παραπέρα προβληματισμό.

Όπως βγαίνει από την έρευνα, αλλά είναι και λίγο-πολύ γνωστό, γράφονται βιβλία, που θα χρησιμοποιηθούν από τα μειονοτικά σχολεία της Θράκης, όλων των βαθμίδων και από τους δασκάλους, καθηγητές, αλλά και από τους μαθητές τους.

Τα βιβλία αυτά, αφού συνταχθούν από την συντακτική τους ομάδα, μελετώνται, πριν την έγκριση και εκτύπωσή τους από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (ΠΙ) και στη συνέχεια δίνονται στα σχολεία.

Το χαρακτηριστικότερο σημείο του άρθρου, είναι οι 24 παρατηρήσεις που διατυπώθηκαν από το ΠΙ, ( αναπλ. Πρόεδρος κ. Αναστασία Κυρκίνη-Κούτουλα), για τα πριεχόμενα του βιβλίου ‘’ΑΡΧΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ’’ της Α’ Γυμνασίου.

Στις παρατηρήσεις αυτές - όπως γράφει το δημοσίευμα - βρέθηκαν ‘’ανακρίβειες, παραλείψεις και αξιολογικές κρίσεις, ΟΛΕΣ (τι σύμπτωση) σε βάρος της Ελλάδας και του Χριστιανισμού!!!’’.

Αντιγράφω, ορισμένες από τις 24 παρατηρήσεις:

«Εξισώνεται ο θεσμός της αρχαίας ελληνικής πόλης - κράτους, της οποίας κύριο χαρακτηριστικό ήταν η πολιτική συνειδητοποίηση των πολιτών, με τα κρατικά μορφώματα στήν Ετρουρία, τη Φοινίκη και τη Μέση Ανατολή».


«Αναφέρεται ως χαρακτηριστικό της Αθηναϊκής Δημοκρατίας ότι δέν υπήρχαν κόμματα καί δέν αναφέρεται η ύπαρξη αντίπαλων παρατάξεων».

«Η ελληνικότητα των αρχαίων Μακεδόνων αποδίδεται μόνο σε διεκδίκηση καταγωγής από μυθικό ήρωα (...) και αγνοούνται όσα στοιχεία την αποδεικνύουν».

«Δέν αναφέρεται ρητά ότι ο μυκηναϊκός πολιτισμός ήταν Ελληνικός πολιτισμός (...) Υποβαθμίζεται επίσης η σχέση του με τον πολιτισμό των γεωμετρικών χρόνων καθώς ακόμα καί η αρχιτεκτονική των γεωμετρικών χρόνων παρουσιάζεται ως επιρροή ανατολικών λαών καί δέν συνδέεται καθόλου με την εξέλιξη του μυκηναϊκού μεγάρου».

«Δέν αναφέρονται τά σημαντικά κέντρα μυκηναϊκού πολιτισμού στήν Κύπρο. Αναφέρεται μόνο ότι η Κύπρος πήρε πολλά στοιχεία από τον μυκηναϊκό κόσμο. Αναφέρεται η φοινικική αποικία Κίτιο στη Κύπρο, καμμία όμως ελληνική αποικία ή πόλη ονομαστικά».

«...Δεν τονίζεται η σημασία της αρχαίας αθηναϊκής δημοκρατίας»

«Δεν αναφέρονται στους Περσικούς πολέμους τα ονόματα και η συμβολή των βασικών πρωταγωνιστών (...) ενώ αλλού αναφέρονται επανειλημμένα τα ονόματα και η δραστηριότητα διαφόρων ηγεμόνων του ανατολικού κόσμου (π.χ. ο Αρντασίρ Α΄ Παπακάν των Σασσανιδών).

«Υποβαθμίζεται κατ’ επανάληψη η σημασία της ιστορίας του Ηροδότου ως πηγής για τους Περσικούς πολέμους, καθώς γίνεται λόγος μόνο για ανακρίβειες καί μονομέρεια και σε καμμία περίπτωση δεν παρουσιάζεται θετικά η συμβολή του (...) Ομοίως γίνεται επανειλημμένη επίκληση της υποκειμενικότητας του Ξενοφώντα ως Ιστορικού (...) Τό έργο του Πολύβιου υποτιμάται ως ιστορική πηγή».

«Η τιμωρία των Περσών χαρακτηρίζεται ρητά ως πρόσχημα της συμμαχίας Φιλίππου και ελληνικών πόλεων - κρατών».

«Απουσιάζει σαφής αναφορά στην υψηλή καλλιτεχνική αξία του Παρθενώνα (για τον οποίον αναφέρεται μόνο ότι ήταν το σπουδαιότερο από τα έργα στην Ακρόπολη), ενώ για το Σινικό Τείχος π.χ. αναφέρεται ορθώς ότι «είναι ένα από τα μεγαλύτερα τεχνικά έργα της ανθρωπότητας».

«Η διάδοση του χριστιανισμού οφειλόταν κατά τους συγγραφείς, στήν καλή τους οργάνωση (σελ. 229: Αντίθετα με τις άλλες θρησκείες που δεν μπόρεσαν τελικά νά συγκρατήσουν τούς οπαδούς τους, οι χριστιανοί οργανώθηκαν από νωρίς...”)».

Τελικά το βιβλίο θέλει, διορθώσεις ή πέταγμα και ξαναγράψιμο;

Εδώ πάμε να μάθουμε σε ΕΛΛΗΝΕΣ πολίτες, μουσουλμάνους το θρήσκευμα, την ελληνική ιστορία, όπως αυτή έχει καταγραφή επίσημα και διδάσκεται και στους χριστιανούς έλληνες συμμαθητές τους;

ή

θέλουμε να διδάξουμε στους πρώτους, μια ιστορία άλλη, που είναι ‘’έρμαιη στα υποπατριωτικά συμπλέγματατων δήθεν ιστορικών, που βγάζουν σπυράκια όταν τους μιλάς για την ελληνική ιδιαιτερότητα και τις ελληνικές αξίες’’;

Δεν μπορούν να αντιληφθούν - ειδικά μέσα στο χαμό των παραλείψεων και των κάθε λογής καθυστερήσεων, που παρατηρούνται από την επίσημη πολιτεία, σε θέματα ζωτικών/εθνικών ενδιαφερόντων – οι κλώνοι, οι δήθεν, οι βολεμένοι και οι ‘’προοδευτικοί ιστορικοί’’, ότι κάνουν κακό, ειδικά όταν μεταφέρουν τέτοιες ιδέες, σε χώρους, που ΤΩΡΑ (δυστυχώς, αλλά), προσπαθούμε να εισδύσουμε, με τη γνώση και τη προσέγγιση, σε χώρους που είναι αλλοτριωμένοι, σε μεγάλο βαθμό, από την τούρκικη προπαγάνδα και το ‘’πλύσιμο των εγκεφάλων’’ που κάνει χρόνια τώρα το ΚΟΤΖΑ ΤΕΠΕ;

Και στο κάτω – κάτω της γραφής ρε παιδιά, αν έχετε βάσεις, βάλτε τον όποιο προβληματισμό σας, σε χώρο που θα μπορεί να ακουσθεί και ο αντίλογος.

Στου κασίδι το κεφάλι θα μάθετε να κουρεύετε;

10 Comments:

At Τρίτη, Ιουνίου 20, 2006 9:14:00 μ.μ., Blogger Greg said...

Δεν μπορούν να αντιληφθούν

Μπορούν και παραμπορούν! Αυτό πρέπει να παραδαχθούμε αν θέλουμε να σπάσει το απόστημα. Ειναι δύσκολο να δεχθεί ο μέσος Έλληνας ότι έχει κυβερνητικούς ταγούς που εξυπηρετούν ξένα συμφέροντα αλλά δεν υπάρχει άλλη εξήγηση. Όσο οδυνηρό κι' αν είναι.

Στην ιστορία λοιπόν παίζεται (εδώ και 10 χρόνια!) και θα συνεχίζει να παίζεται τα επόμενα 10 όλο το παιγνίδι! Στην ιστορία!
Το γιατί είναι προφανές...

Ήδη Γιώργος και Ντόρα υπό την αιγίδα του Συνασπισμού (αναμενόμενο και χωρίς θαυμαστικά...) ετοιμάζουν εδώ κοντά συνέδριο για "κοινή" (και καλά...) Ελληνοτουρκική Ιστορία.

Δεν ξέρω αν έχεις παιδιά και πόσο μεγάλα είναι, αλλά οι γονείς που ασχολούνται (σπανιώτατο είδος), ξέρουν ότι το παιδάκι τους θα τελειώσει την 12-χρονη εκπαίδευσή του και δεν θα έχει διαβάσει ούτε μία γραμμή για τους Διάκο και Νικηταρά! Δεν θα μάθει για τα Δερβενάκια! Θα μάθει βέβαια πότε ανακαλύφθηκε η ασπιρίνη (στην Ιστορία...!)

Δεν τους "ξέφυγε" λοιπόν. Επιδιώκουν την "χυλοποίηση".

 
At Τετάρτη, Ιουνίου 21, 2006 1:51:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αγνοείς το πόσο σημαντικό είναι που επιτέλους οι μουσουλμάνοι θα μαθαίνουν στο σχολείο τους από ελληνικά βιβλία, γιατί μέχρι τώρα τα μαθήματα γίνονταν με βιβλία που εισήγαγαν από την τουρκία. Για το τί λένε εκεί υπάρχουν άρθρα σχετικά στο νετ ενώ και η Νέμεσις είχε κάνει πρόσφατα δημοσίευση.

Κατά τα άλλα το ότι ετοιμάζεται κοινό συγγραμμα ιστορίας για όλα μάλιστα τα βαλκανικά κράτη που θα παρουσιάζει αντικειμενικά την οθωμανική αυτοκρατορία είναι γνωστό από καιρό.
Έχει και σάιτ σχετικό. Η επιτροπή που το βγάζει είναι διεθνής και συστήθηκε μετά από γερμανική πρωτοβουλία και χρηματοδότηση(σοκ! ποιός το περίμενε ότι οι γερμανοί ορέγονται ακόμα την Μιτελεουρόπα και σιγοντάρουν το χανάτο).

 
At Τετάρτη, Ιουνίου 21, 2006 4:56:00 μ.μ., Blogger ΠΗΓΑΣΟΣ said...

@GREG
Ναι, θα ξαναγυρίσουμε στο ''ποιος είπε το ΟΧΙ'' και στο ''κόντρα σε ποιούς έγινε η επανάσταση του 1821, τους Οθωμανούς ή στους κοτσαμπάσηδες. Ευτυχώς, για μένα που ακόμη υπάρχουν αναπλ. πρόεδροι του Π.Ι, όπως η κα Κυρκίνη-Κούτουλα. Για σήμερα. Τι θα γίνει όταν βγει στη σύνταξη και στη θέση της πάει ένας/μια ''αμερικανοσπουδαγμένη ή απόφοιτος πανεπιστημίου Βαλκανικής χώρας, που έχουμε τέτοιους πολλούς!

 
At Τετάρτη, Ιουνίου 21, 2006 5:14:00 μ.μ., Blogger ΠΗΓΑΣΟΣ said...

@anonymous
''Αγνοείς το πόσο σημαντικό είναι που επιτέλους οι μουσουλμάνοι θα μαθαίνουν στο σχολείο τους από ελληνικά βιβλία, γιατί μέχρι τώρα τα μαθήματα γίνονταν με βιβλία που εισήγαγαν από την τουρκία.''
Καθόλου δεν το αγνοώ ανώνυμέ μου.Στη ουσία το ποστ μου δεν είναι ενάντια στη προσπάθεια που γίνεται(αν και έπρεπε να είχε γίνει από πολύ παλιά), αλλά στο πρόβλημα που διαφαίνεται ότι ΠΑΝΤΑ υπάρχει μια προσπάθεια ΝΑ ΑΛΑΖΟΥΜΕ την αλήθεια. Τώρα για ποιούς σκοπούς, βάλε εσύ ότι θέλεις. Εξ' άλλου ο ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ, είχε και υπότιτλο,αν είδες, ''μιλάμε για πολλά λεφτά και προπαγάνδα''.
Για μένα λοιπόν το εστιακό σημείο, δεν είναι ότι βρέθηκε μια πρόεδρος του Π.Ι και διόρθωσε τα κακώς κείμενα σε μια προσπάθεια καλώς κειμένη, αλλά στο ότι οι ξενοσπουδαγμένοι, φωστήρες (αυτοί που δεν ξέρουν να παραγγέλνουν,τη ''κόντρα μπριζόλα'' αλλά ξέρουν να παραγγέλνουν, ένα T-bone stake), με τις γκλομπαλιζέ συμπεριφορές και αντιλήψεις, εν γνώση τους ή όχι(με αφήνει αδιάφορο), προσπαθούν, ή αν θέλεις επιβοηθούν, στη κατάργηση της, ό,ποιας καλής, προσπάθειας γίνεται στον τομέα αυτόν.
ΠΡΟΣΘΕΣΗ, ΟΧΙ ΑΦΑΙΡΕΣΗ..., αυτό δεν είναι το μότο της ειδικής γραμματείας του ΥΕΘΠ&Θ;
Αυτοί γιατί ΤΑ ΓΑΜΑΝΕ ΤΗ ΜΑΝΑ ΟΛΑ;
Αυτό (με άλλα λόγια) σχολίαζα στο ποστ.
Ευχαριστώ που πέρασες απ' το κονάκι μου ανώνυμε.

 
At Τετάρτη, Ιουνίου 21, 2006 5:14:00 μ.μ., Blogger ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ said...

Τὸ βιβλίο αὐτὸ εἶναι γιὰ τοὺς μουσουλμανόπαιδες τῆς Θράκης; Ἔστω. Ἀλλὰ μὴν νομίζεις ὅτι γιὰ ὅλους τοὺς ὑπόλοιπους Ἑλληνόπαιδες σχεδιάζονται ἄλλα πράγματα.

Φαίνεται ὅτι οἱ ἔμμισθοι πράκτορες τῆς Νέας Τάξεως ἔπιασαν ἤδη δουλειά...

Καὶ νὰ τὰ γράφουν στὶς βρωμοφυλλάδες τους καὶ στὰ «ἱστορικὰ» συγγράμματά τους, δὲν λέει τίποτε· τρισεκατομμύρια ξοδεύουν (καὶ τσεπώνουν) γιὰ τὴν προπαγάνδα τους, ἀλλὰ ὁ Ἑλληνικὸς λαὸς δὲν πείθεται. Νὰ κάνουν ὅμως πλύση ἐγκεφάλου στὰ παιδιά μας ἀπὸ τὸ δημοτικὸ σχολεῖο... αὐτὸ εἶναι ἀνατριχιαστικό.

Δὲς ἄλλο ἕνα δεῖγμα: «Τὰ νεοταξικὰ βιβλία ἱστορίας τοῦ δημοτικοῦ»

(Ὅπως ὀμολογεῖ θρασύτατα ἡ ἴδια ἡ «καθηγήτρια», τὸ νέο σχολικὸ βιβλίο Ἱστορίας σκοπὸ δὲν ἔχει τὴν ἐθνικὴ αὐτογνωσία, ἀλλὰ τήν... «ἀνοιχτὴ κοινωνία» (!) καὶ τήν... «ἀπομάκρυνση ἀπὸ τὸν ἐθνοκεντρισμό»! Δηλαδὴ εἶναι ἐργαλεῖο προπαγάνδας μὲ διακηρυγμένο σκοπὸ τὸν ἀφελληνισμό.)

Πῶς θὰ σώσουμε τὰ παιδιά μας ἀπὸ τὸν γενιτσαρισμὸ ποὺ σχεδιάζει γι᾿ αὐτὰ τὸ προσκυνημένο καὶ ἀφελληνισμένο ἑλλαδικὸ κρατίδιο;

Τελικῶς, δὲν ξέρω ἐὰν τὸ Κρυφὸ Σχολειὸ ἦταν ἁπλῶς «μῦθος», ὅπως λένε οἱ «προοδευτικοὶ» (γενίτσαροι). Ἐὰν πάντως δὲν εἶναι ἀντικειμενικὴ ἱστορικὴ πραγματικότητα, ἴσως ἀποδειχθεῖ προφητεία: Πρέπει ἐμεῖς, σήμερα, νὰ κάνουμε πραγματικότητα τὸ Κρυφὸ Σχολειό, μέσα στὴν μαύρη σκλαβιὰ τοῦ ἀφελληνισμένου ἑλλαδικοῦ κρατιδίου, γιὰ νὰ μεγαλώσουμε τὰ παιδιά μας Ἕλληνες.

 
At Τετάρτη, Ιουνίου 21, 2006 5:28:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

@αίολος

Το σαιτ που ανέφερα πιο πανω εδώ
http://www.see-jhp.org/hw_download.html
ένα ωραίο κείμενο εδώ¨:
http://www.phorum.gr/viewtopic.php?t=11391


Διαβάστε τα ββλία που ανεφέραμε πιό πάνω με τον καλλίμαχο και φρίξτε.

Παρεπιπτόντως το κρυφό σχολειό είναι όντως μύθος. Τα περισσότερα ελληνικά σχολεία στα βαλκάνια ιδρύθηκαν μετα το 1832 από το κράτος. Η συμβολή της εκκλησίας είναι περιορισμένη ακόμα και πιό πριν όταν τα περισσότερα σχολεία ιδρύοντατν από πλούσιους έλληνες ευεργέτες. Η εκκλησία πολέμησε το διαφωτισμό και περιόρισε τη δράση της στο θρησκευτικό τομέα και κυνήγησε τους διαφωτιστές και τους εθνικιστές ακόμα και στους κόλπους της (βλ κοραής, καίρης κτλ). Μη μπρεδεύετε τη σημερινή εθνική εκκλησία της ελλάδας με το οικομουνικό και αντιεθνικιστικό
(έως και ανθελληνικό) πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης του 1800.

Ανέστης

 
At Τετάρτη, Ιουνίου 21, 2006 5:48:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Το πρώτο βιβλίο μόνο έχει σχεδόν 5 σελίδες αφιερωμένες ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στους εβραίους. Περισότερες από ότι έχει αποκλειστικά στους έλληνες, δηλ. 0!

Είναι κακό οι άλλοι λαοί να αισθάνονται περήφανοι για την ιστορία τους αλλά είναι καλό να αισθάνονται ντροπή για τα όσα έχουν κάνει στους εβραίους. Και να τους θαυμάζουν βεβαίως, βεβαίως...

Τα διαβάζω και παραλληλα χάνω τρίχες με ανησυχιτικό ρυθμό...

Ανέστης

 
At Τετάρτη, Ιουνίου 21, 2006 5:57:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Επίσης αναφέρουν την Κωνσταντινουπολή ως Ιστανμπούλ ακόμα και όταν αναφέρονται σε περιόδους πρίν το 1923 όταν έγινε η αλλαγή του ονόματος της πόλης. Μέχρι τότε και οι τούρκοι την έλεγαν Κωνσταντινούπολη! Ρε που τους βρήκανε αυτούς;

Ανέσστης

 
At Τετάρτη, Ιουνίου 21, 2006 5:58:00 μ.μ., Blogger ΠΗΓΑΣΟΣ said...

@ ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ
Πολύ χρήσιμα τα λινκ και σε ευχαριστώ.
Το ζητούμενο για μένα, στο ποστ αυτό, ήταν ο τροπιλισμός της, όποιας, προσπάθειας που γίνεται γι αυτούς εκεί πάνω, που στη τελική είναι 'Ελληνες πολίτες!
Και επειδή το κράτος, είναι διαχειριστής και όχι κατευθυντήρια αναφορά για το ΄΄δέον γενέσθαι'' σε τέτοια θέματα, αλλά και εμείς οι φραπογαλάτοι και γκλομπαλιζέ τύποι, διαχειριζόμαστε την καθημερινότητά μας, μπαίνει αβίσατα το ερώτημα,ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ; ή ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ;
Νομίζω ότι μας εκφράζει το 2ο ερώτημα.

 
At Τετάρτη, Ιουνίου 21, 2006 6:07:00 μ.μ., Blogger ΠΗΓΑΣΟΣ said...

@Ανέστης
Σε ευχαριστώ για τα λινκς, θα τα μελετίσω και θα επανέλθουμε.
Σε ότι αφορά την ύπαρξη ή όχι του κρυφού σχολείου, είναι μια άλλη μεγάλη συζήτηση, που πρέπει να γίνει κάποια φορά.
Για τα άλλα που σημειώνεις με ευστοχία, λέω και εγώ αυτό που έγραφα σε κάποιο ποστ μου, σχετικά με την νέα στρατηγική που εφαρμόζεται εδώ και χρόνια, εννοώ την μαλακή ισχύ που ως ορισμός δίνεται ως εξής
''‘Όταν καταφέρεις να τους κάνεις να θέλουν αυτό που εσύ θέλεις, τότε δεν είσαι υποχρεωμένος να ξοδέψεις τόσα πολλά σε ‘’μαστίγια και καρότα’’ για να τους φέρεις στις δικιές σου επιδειώξεις'' http://pigasos.blogspot.com/2006/06/blog-post_09.html

 

Δημοσίευση σχολίου

Links to this post:

Δημιουργία Συνδέσμου

<< Home