CHRISTIANITY AND ISLAM
Τα νέα για τις ‘’φωτιές’’ που άναψε ο Πάπας Βενέδικτος, στη Γερμανία αλλά και τις αντιδράσεις του Ισλαμικού κόσμου τις έχουμε διαβάσει.
Λέω λοιπόν να κάνω μερικές σκέψεις γύρω από το θέμα, μια και δε πιστεύω ότι έτσι του τη βάρεσε του Ποντίφηκα και τα’ βαλε με τους Μουλάδες…
Σε λίγες μέρες απ΄ότι διάβασα, στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, με αφορμή τον πόλεμο στον Λίβανο, θα συζητηθεί το θέμα των σχέσεων Δύσης - Ισλάμ.
Άρα έχουμε τη αφορμή όσων είπε.
Και αυτά που είπε είναι η κατάθεση στη συζήτηση, του πλαίσιου των σχέσεων, σύμφωνα με το τι πιστεύει η Δύση. (άσχετα αν δεν είναι μόνον αυτός Δύση, αλλά …πρόλαβε να πει κάτι πρώτος, τι νακάνουμε τώρα).
Αν τώρα κατάλαβα καλά, διαβάζοντας την ομιλία του (που μπορείτε να τη διαβάσετε στο διπλανό λινκ), τι είπε στην ουσία;
Έβαλε το θέμα αυτών των σχέσεων, στη πραγματική τους διάσταση, υπογράμμισε τη διαφορά της κουλτούρας των δύο κόσμων και κάλεσε τους εκπροσώπους των για διάλογο.
Αναφερόμενος σε ένα πρόσφατο βιβλίο του καθηγητή THEODOR KHOURY που μιλά για τους διαλόγους (γύρω στα 1391), του Αυτοκράτορα του Βυζαντίου Μανουήλ Β’ Παλαιολόγου, με έναν μορφωμένο Πέρση, με θέμα ‘’Χριστιανισμός και Ισλάμ και η αλήθεια των δύο’’, είπε τα εξής:
‘’Ο Αυτοκράτορας, προφανώς είχε υπόψη του το κοράνι (sur 2,256) που λέει ότι δεν υπάρχει κανένα όριο στη θρησκεία,
[Sura 2:256.
"Let there be no compulsion in religion . Of those who reject faith the patrons are the Evil Ones. From light they will lead them forth into the depths of darkness. They will be companions of fire, to dwell therein."]
αλλά και όλες τις άλλες περικοπές του Κορανίου που μιλούν για τη Τζιχάντ (τον Ιερό πόλεμο των Ισλαμιστών), είπε στον μορφωμένο Πέρση Show me just what Mohammed brought that was new, and there you will find things only evil and inhuman, such as his command to spread by the sword the faith he preached.
Και συνέχισε να του εξηγεί ‘’γιατί η διάδοση της Θρησκείας μέσω της βίας είναι κάτι παράλογο. Ο Θεός δεν ευχαριστιέται με το αίμα και όταν δεν συμπεριφερόμαστε λογικά, τούτο είναι αντίθετο με τη φύση του Θεού. Η Πίστη γεννήθηκε από τη ψυχή, όχι από το σώμα. Αυτός που θα οδηγήσει κάποιον στην Πίστη, απαιτείται να έχει τη δυνατότητα να ομιλεί δίκαια και να αιτιολογεί (τις απόψεις του), χωρίς βία και απειλές’’.
Αυτά είπαι ο Βυζαντινός Αυτοκράτορας και τα λόγια του, χρησιμοποίησε ο Πάπας για να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ‘’ το να μην ενεργείς λογικά (δίκαια), το να μην ενεργείς σύμφωνα με τον ΛΟΓΟ, είναι αντίθετο με τη φύση του Θεού’’.
Αυτού του Θεού που πίστευε ο Μανουήλ, του ίδιου Θεού που πιστεύει ο Πάπας και όλοι όσοι πιστεύουμε στην ύπαρξή Του.
Γιατί δηλαδή τσαντίστικαν οι Μουλάδες;
Το Κοράνι δεν τα λέει;
[K 2:190-191
Set 2, Count 3+4 [2.190] And fight in the way of Allah with those who fight with you, and do not exceed the limits, surely Allah does not love those who exceed the limits. [2.191] And kill them wherever you find them, and drive them out from whence they drove you out, and persecution is severer than slaughter
K 2:193
Set 3, Count 5+6 [2.193] And fight with them until there is no persecution, and religion should be only for Allah, but if they desist, then there should be no hostility except against the oppressors.
K 5:033
Set 21, Count 54 The punishment of those who wage war against Allah and His apostle and strive to make mischief in the land is only this, that they should be murdered or crucified or their hands and their feet should be cut off on opposite sides or they should be imprisoned
K 9:005
Set 33, Count 91 So when the sacred months have passed away, then slay the idolaters wherever you find them, and take them captives and besiege them and lie in wait for them in every ambush ]
Τι διαφορετικό από όσα λέει το Κοράνι, είπε ο Μανουήλ και ο Βενέδικτος;
Γιατί να δεχθώ τον φανατισμένο Ισλαμιστή, αφού δεν δέχομαι και τις από δώθε θεούσες και φανατίλες;
Ναι συμφωνώ ότι οι ενέργειες του Ισραήλ στον Λίβανο, είναι καταδικαστέες, αλλά δεν είπα ότι και η Χεζμπολά, έχει τα δίκια όλου του κόσμου.
Από τον ‘’καθωσπρέπει’’ αντισημιτισμό, γιατί να πέσω στο συνοδοιποριλίκι των φανατίλων;
Δεν υπάρχει η μέση, η κριτική στάση που τα βλέπει και τα κρίνει, όχι μέσα από τα γυαλιά των ‘’άλλων’’ (όπως συμφώνησα με τις σκέψεις του GREG, στο αντίστοιχο ποστ του για τη Διεθνή Αμνηστία), αλλά μέσα από τις δικιές μου αξίες και κουλτούρα;
Και εδώ έρχεται το δίλημα που αντιμετωπίζουμε εμείς (εγώ;), ως εθνοτική οντότητα, μέσα στην ΕΕ.
Η Ευρώπη, είναι μια πολύ-πολυτισμική κοινωνία. Καλώς ή κακώς έχει δεχθεί ένα σωρό επιρροές και στο παρελθόν (από τους Αρχαίους Έλληνες και τους Ρωμαίους και την ‘’καθ’ημάς Ανατολή'' και από το Ιλάμ) αλλά και τώρα, με τους τόσους και τόσους μετανάστες και εποίκους των πρώην κτήσεών της.
Λέω λοιπόν να κάνω μερικές σκέψεις γύρω από το θέμα, μια και δε πιστεύω ότι έτσι του τη βάρεσε του Ποντίφηκα και τα’ βαλε με τους Μουλάδες…
Σε λίγες μέρες απ΄ότι διάβασα, στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, με αφορμή τον πόλεμο στον Λίβανο, θα συζητηθεί το θέμα των σχέσεων Δύσης - Ισλάμ.
Άρα έχουμε τη αφορμή όσων είπε.
Και αυτά που είπε είναι η κατάθεση στη συζήτηση, του πλαίσιου των σχέσεων, σύμφωνα με το τι πιστεύει η Δύση. (άσχετα αν δεν είναι μόνον αυτός Δύση, αλλά …πρόλαβε να πει κάτι πρώτος, τι νακάνουμε τώρα).
Αν τώρα κατάλαβα καλά, διαβάζοντας την ομιλία του (που μπορείτε να τη διαβάσετε στο διπλανό λινκ), τι είπε στην ουσία;
Έβαλε το θέμα αυτών των σχέσεων, στη πραγματική τους διάσταση, υπογράμμισε τη διαφορά της κουλτούρας των δύο κόσμων και κάλεσε τους εκπροσώπους των για διάλογο.
Αναφερόμενος σε ένα πρόσφατο βιβλίο του καθηγητή THEODOR KHOURY που μιλά για τους διαλόγους (γύρω στα 1391), του Αυτοκράτορα του Βυζαντίου Μανουήλ Β’ Παλαιολόγου, με έναν μορφωμένο Πέρση, με θέμα ‘’Χριστιανισμός και Ισλάμ και η αλήθεια των δύο’’, είπε τα εξής:
‘’Ο Αυτοκράτορας, προφανώς είχε υπόψη του το κοράνι (sur 2,256) που λέει ότι δεν υπάρχει κανένα όριο στη θρησκεία,
[Sura 2:256.
"Let there be no compulsion in religion . Of those who reject faith the patrons are the Evil Ones. From light they will lead them forth into the depths of darkness. They will be companions of fire, to dwell therein."]
αλλά και όλες τις άλλες περικοπές του Κορανίου που μιλούν για τη Τζιχάντ (τον Ιερό πόλεμο των Ισλαμιστών), είπε στον μορφωμένο Πέρση Show me just what Mohammed brought that was new, and there you will find things only evil and inhuman, such as his command to spread by the sword the faith he preached.
Και συνέχισε να του εξηγεί ‘’γιατί η διάδοση της Θρησκείας μέσω της βίας είναι κάτι παράλογο. Ο Θεός δεν ευχαριστιέται με το αίμα και όταν δεν συμπεριφερόμαστε λογικά, τούτο είναι αντίθετο με τη φύση του Θεού. Η Πίστη γεννήθηκε από τη ψυχή, όχι από το σώμα. Αυτός που θα οδηγήσει κάποιον στην Πίστη, απαιτείται να έχει τη δυνατότητα να ομιλεί δίκαια και να αιτιολογεί (τις απόψεις του), χωρίς βία και απειλές’’.
Αυτά είπαι ο Βυζαντινός Αυτοκράτορας και τα λόγια του, χρησιμοποίησε ο Πάπας για να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ‘’ το να μην ενεργείς λογικά (δίκαια), το να μην ενεργείς σύμφωνα με τον ΛΟΓΟ, είναι αντίθετο με τη φύση του Θεού’’.
Αυτού του Θεού που πίστευε ο Μανουήλ, του ίδιου Θεού που πιστεύει ο Πάπας και όλοι όσοι πιστεύουμε στην ύπαρξή Του.
Γιατί δηλαδή τσαντίστικαν οι Μουλάδες;
Το Κοράνι δεν τα λέει;
[K 2:190-191
Set 2, Count 3+4 [2.190] And fight in the way of Allah with those who fight with you, and do not exceed the limits, surely Allah does not love those who exceed the limits. [2.191] And kill them wherever you find them, and drive them out from whence they drove you out, and persecution is severer than slaughter
K 2:193
Set 3, Count 5+6 [2.193] And fight with them until there is no persecution, and religion should be only for Allah, but if they desist, then there should be no hostility except against the oppressors.
K 5:033
Set 21, Count 54 The punishment of those who wage war against Allah and His apostle and strive to make mischief in the land is only this, that they should be murdered or crucified or their hands and their feet should be cut off on opposite sides or they should be imprisoned
K 9:005
Set 33, Count 91 So when the sacred months have passed away, then slay the idolaters wherever you find them, and take them captives and besiege them and lie in wait for them in every ambush ]
Τι διαφορετικό από όσα λέει το Κοράνι, είπε ο Μανουήλ και ο Βενέδικτος;
Γιατί να δεχθώ τον φανατισμένο Ισλαμιστή, αφού δεν δέχομαι και τις από δώθε θεούσες και φανατίλες;
Ναι συμφωνώ ότι οι ενέργειες του Ισραήλ στον Λίβανο, είναι καταδικαστέες, αλλά δεν είπα ότι και η Χεζμπολά, έχει τα δίκια όλου του κόσμου.
Από τον ‘’καθωσπρέπει’’ αντισημιτισμό, γιατί να πέσω στο συνοδοιποριλίκι των φανατίλων;
Δεν υπάρχει η μέση, η κριτική στάση που τα βλέπει και τα κρίνει, όχι μέσα από τα γυαλιά των ‘’άλλων’’ (όπως συμφώνησα με τις σκέψεις του GREG, στο αντίστοιχο ποστ του για τη Διεθνή Αμνηστία), αλλά μέσα από τις δικιές μου αξίες και κουλτούρα;
Και εδώ έρχεται το δίλημα που αντιμετωπίζουμε εμείς (εγώ;), ως εθνοτική οντότητα, μέσα στην ΕΕ.
Η Ευρώπη, είναι μια πολύ-πολυτισμική κοινωνία. Καλώς ή κακώς έχει δεχθεί ένα σωρό επιρροές και στο παρελθόν (από τους Αρχαίους Έλληνες και τους Ρωμαίους και την ‘’καθ’ημάς Ανατολή'' και από το Ιλάμ) αλλά και τώρα, με τους τόσους και τόσους μετανάστες και εποίκους των πρώην κτήσεών της.
Διατήρησε όμως μέχρι σήμερα (ή μήπως περνά στην meta-χριστιανική της περίοδο;),τις αξίες του Χριστιανισμού και της Ελληρωμαϊκής κουλτούρας.
Νομίζω όμως ότι σήμερα βρίσκεται σχεδόν ΄΄αιχμάλωτη΄΄ από τους μετανάστες που, δίκαια γι’αυτούς, συσπειρώνονται γύρω από τη θρησκεία τους το Ισλάμ.
Νομίζω όμως ότι σήμερα βρίσκεται σχεδόν ΄΄αιχμάλωτη΄΄ από τους μετανάστες που, δίκαια γι’αυτούς, συσπειρώνονται γύρω από τη θρησκεία τους το Ισλάμ.
Οι αναλυτές εκτιμούν, ότι μόνο στην Αγγλία, τα μουσουλμανικά τεμένη, μαζεύουν περισσότερο κόσμο πιστών από ότι το σύνολο των Αγγλικανικών εκκλησιών.
Σχεδόν 20 εκατομ. Ευρωπαίων συμπολιτών μας, αυτοπροσδιορίζονται ως Μουσουλμάνοι, το 5% δηλαδή του πληθυσμού της σημερινής ΕΕ. Αν στα στοιχεία αυτά, προσθέσει κανείς, τον μεγάλο ρυθμό των γεννήσεων στις μουσουλμανικές ευρωπαϊκές κινότητες, σε αντιδιαστολή με το κατά πολύ μικρότερο των λοιπών ευρωπαίων, βλέπει αυτό που η συγχωρεμένη Οριάνα Φαλάτσι έγραφε για την Ευρώπη, ‘’μια απικοία του Ισλάμ, παραδομένη, υποταγμένη και φοβισμένη…’’ (καλά δεν τα υπογράφω και όλα της..).
(άφησα εκτός της συλλογιστικής μου, τη μετάλλαξη των κλειστών μουσουλμανικών κοινωνιών της Ευρώπης, που είναι άξια προσοχής .Βλέπε πως δουλεύουν εδώ ).
(άφησα εκτός της συλλογιστικής μου, τη μετάλλαξη των κλειστών μουσουλμανικών κοινωνιών της Ευρώπης, που είναι άξια προσοχής .Βλέπε πως δουλεύουν εδώ ).
Άρα εμείς θα αφαιθούμε να εκφυλισθούμε σε τέτοιο βαθμό,
ή θα ορθώσουμε δίκαια και ουσιαστικά επιχειρήματα ειρηνικής συνύπαρξης, σεβόμενοι όμως τις ιδιαιτερότητες αλλήλων;
2 Comments:
Δύο παρατηρήσεις:
1. Τα λές άριστα, αλλά το "ελεύθερο και απρόσκοπτο εμπόριο" κάνει πολύ θόρυβο και δεν ακούγεσαι...
2. Η ψευδαίσθηση που διακατέχει (με την βοήθεια της προπαγάνδας των ανοιχτοκοινωνικών βέβαια) ότι "την Ελλάδα δεν την αγγίζουν αυτά γιατί εμάς μας αγαπάνε" θα την πληρώσουμε άσχημα κάποια στιγμή! Δεν υπάρχει διάκριση στο πολιτιστικοθρησκευτικό χάσμα... Ελληνορθόδοξες εκκλησίες κάψανε για τα λόγια του Πάπα και όχι καθολικές. Κι' αν αποφεύγεται το οποιδήποτε χτύπημα προς το παρόν είναι για άλλους λόγους. Είμαστε η "πύλη εισόδου" λένε οι κακές γλώσσες...
Α, γεια σου GREG.
Για όσους πιστεύουν ότι είμαστε στο απυρόβλητο, επειδή μας αγαπάνε (που μπορεί κάποιοι από αυτούς να μας αγαπάνε), να θυμηθουμε τι έγινε με την ελληνική δύναμη, στη Μιτροβίτσα το 2000 και τους ορθόδοξους ναούς που κάψανε, το ''εξαγριωθέν'' πλήθος των μουσουλμάνων, εκε΄πάνω. Και για την πύλη εισόδου (χωρίς εισαγωγικα) συμφωνό. Αλλά είπαμε, εμείς ρατσιστές; Είμαστε προοδευτικάριοι GREG !
Δημοσίευση σχολίου
<< Home