Τετάρτη 9 Αυγούστου 2006

ΟΛΑ ΤΑ’ΧΕ Η ΜΑΡΙΩΡΗ….. Ο ΦΕΡΕΤΖΕΣ ΤΗΣ ΕΛΕΙΠΕ!! (reloaded)

Στο ποστάλι μου, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΑΙΔΩΝ, ο αγαπητός ΚΡΑΤΥΛΟΣ, με οδήγησε και σε άλλα ''μονοπάτια'' του ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΠΟΥ ΠΕΖΕΤΑΙ, στο τομέα των εκπαιδευτικών βιβλίων, της ''ωραίας'' χώρας μας, δίνοντας μου ένα λίνκ για Τα νεοταξικά βιβλία Ιστορίας του δημοτικού, του Νατσιού Δημητρίου που αναλύει σχολιάζοντας ό,τι περιέχει το νέο βιβλίο ιστορίας της έκτης δημοτικού, το οποίο αναφέρεται στην νεότερη ελληνική ιστορία. (Άλωση της Πόλης, έως τις μέρες μας).

Το βιβλίο γράφτηκε υπό την εποπτεία της κ. Μαρίας Ρεπούση, καθηγήτρια Ιστορίας στην Παιδαγωγική Σχολή του ΑΠΘ. Σε συνέντευξή της στα ΝΕΑ (1/10/05), δήλωσε πως :

‘’στοχεύει σε μια παιδεία «ανοιχτή» στον σύγχρονο κόσμο’’

(ο ανικανοποίητος καημός των εκσυγχρονιστών)

Στη νέα, αυτή ιστορία (όπως αναλύει ο κ.Δ Νατσιός):

το Κρυφό Σχολειό αγνοείται !
η προσφορά της Εκκλησίας περιορίζεται σε μια στεγνή αναφορά στον Κοσμά τον Αιτωλό, ο οποίος αναγράφεται χωρίς το επίθετο ΄Αγιος !

Στα πλαίσια της τουρκοελληνικής φιλίας:

Η νεοταξική ιστορία, αφαιρεί από την ύλη ό,τι διχάζει τους δύο λαούς !

(Βαπτίζουμε τα μεγαλειώδη ιστορικά συμβάντα «εθνικά στερεότυπα» και ξεμπερδεύουμε. Είμαστε προοδευτικοί. Τελεία και παύλα).

Στο βιβλίο:

Κυριαρχεί η αντίληψη πως η Επανάσταση οφείλεται στον Νεοελληνικό Διαφωτισμό. Χάρις στον Κοραή και τους λογίους φτάσαμε στην Ανεξαρτησία !

(Ούτε λίγο ούτε πολύ μας έσωσε ο Κοραής με τις επιστολές που έστελνε από το Παρίσι. Μας απελευθέρωσε δηλαδή, το μελάνι κι όχι το αίμα των Νεομαρτύρων, των κλεφταρματολών και των άλλων ανυπότακτων Ελλήνων).

Απουσιάζει προκλητικότατα ιδιαίτερο κεφάλαιο για τον Μακεδονικό Αγώνα !

(Αυτή η εσκεμμένη αφαίρεση καθίσταται περισσότερο ύποπτη, όταν γίνεται σε μια περίοδο που η αμφισβήτηση του εθνικού μας ονόματος είναι εντονότατη από τους Σκοπιανούς. Μια μικρή αναφορά, ως ανθυποκεφάλαιο που γίνεται στο Μακεδονικό Ζήτημα, αφήνει αναπάντητο το ερώτημα σε ποιόν ανήκει η Μακεδονία. Δίνεται έμφαση στην πολυπολιτισμικότητα της Μακεδονίας αυτής της εποχής, η ελληνικότητά της, αντί να διατρανωθεί, υποσημειώνεται).

Οι Βαλκανικοί Πόλεμοι, ιστορούνται κι αυτοί τηλεγραφικά, κομψά, ανώδυνα, σχεδόν με ντροπή !

( Χύθηκε αίμα, μην ταράσσουμε τους μαθητές με «βαρβαρικές» αφηγήσεις, όπως είναι οι απελευθερωτικοί πόλεμοι).

Ένας άλλος anonymous, μ’έστειλε σε αυτό το λινκ , όπου διάβασα την εισήγηση της κυρίας Νίνας Γκατζούλη, Αντιπροέδρου της Παμμακεδονικής Αμερικής, που έκανε στο Παμμακεδονικό Συνέδριο που έγινε στο Βελλίδειο Ίδρυμα, στη Θεσσαλονίκη, στις 5-6-2006.

Τα κύρια θέματα της εισήγησής της ήταν, η αγωνία, των εκτός Ελλάδος Μακεδόνων, για την ανάγκη δημιουργίας, μέσω του επίσημου Κράτους, ισχυρού Ελληνικού λόμπυ στην Αμερική, στα πρότυπα της Τουρκίας και της ΠΓΔΜ και ο ρόλος των Μη Κυβερνητικών Οργάνωσεων (ΜΚΟ), που - όπως αναφέρει – σε μερικές περιπτώσεις άνθρωποι και φορείς, εκουσίως ή ακουσίως -λόγω μη επαρκούς ενημέρωσης- έγιναν αντικείμενο εκμετάλλευσης του σκοπιανού αναθεωρητισμού.

Είπε πολλά και θλιβερά για την απραξεία μας όπως και για το ρόλο του ΕΛΙΑΜΕΠ, και του ΚΕΜΟ, και κατέληγε:

‘’Γνωρίζετε αγαπητοί μου συμπατριώτες ότι το Κέντρο Δημοκρατίας και Συμφιλίωσης στην Νοτιοανατολική Ευρώπη εδρεύει εδώ στη Θεσσαλονίκη? Αυτή τη στιγμή Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου είναι ο πρώην Πρέσβης των ΗΠΑ στον ΟΗΕ, Richard Shifter η δε ΜΚΟ ανέλαβε την έκδοση τεσσάρων βιβλίων Κοινής Ιστορίας των Βαλκανικών χωρών, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδος.
Το περιεχόμενο των προαναφερθέντων βιβλίων, τα οποία θα επιφέρουν "ισορροπία","αντικειμενικότητα" και "συμφιλίωση" στα Βαλκάνια, θεωρία συζητήσιμη, δεδομένου ότι προωθούν λανθασμένες απόψεις και ερμηνείες. Αμφισβητούν δε ανοιχτά την ελληνική εθνοπολιτιστική διάσταση και ιστορική συνέχεια της Μακεδονίας και προπαγανδίζουν την ύπαρξη ξεχωριστής δήθεν, μακεδονικής εθνικής οντότητας.’’

‘Όλα τα παράνω τα διάβαζα, τα ξαναδιάβαζα, τα γυρνούσα από δω και από κει….
μέχρι σήμερα που έδεσε το γλυκό με το κερασάκι,
‘’Διδασκαλία της Τούρκικης Γλώσσας, σε Ελληνικά Σχολεία’’

«Η απόφαση αυτή ανταποκρίνεται στην αρχή της πολυγλωσσίας, η οποία σε μια εποχή πολυπολιτισμικότητας αποτελεί προτεραιότητα όλων των εκπαιδευτικών συστημάτων στην Ευρώπη»

Είπε η κυρία Υπουργός του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων!

Έτσι πρέπει να γίνει, γιατί πρέπει να ξεχάσουμε την ιδιαιτερότητα του να είσαι ‘Ελληνας και το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ

Γιατί πρέπει…

Να απομακρυνθεί ο νέος από τον εθνοκεντρισμό, που ποινικοποιείται και ταυτίζεται σχεδόν με τον τσαρλατανικό εθνικισμό.

Να διαγραφούν τα καθαρά στρατιωτικά και πολιτικά γεγονότα, όπου λάμπουν η αυτοθυσία και ο ηρωισμός των αγωνιστών του Έθνους.

Να αποκαθηλωθούν οι ηρωισμοί και να προβληθούν τα πλέον ασήμαντα επεισόδια των Αγώνων του Έθνους, για να υπονομευθεί η αίσθηση της εθνικής ενότητος.

Να υπερισχύσει ο ‘’εκσυγχρονισμός’’, η ‘’προοδευτικότητα’’, η ‘’πολυπολιτισμικότητα’’.

Γιατί πρέπει να προετοιμασθεί από τώρα η επόμενη γενιά, να δεχθεί αυτά που έρχονται….


Γιατί όπως έγραψε και ο Μ.Κούντερα….

«Για να εξαφανίσει κανείς ένα έθνος του αφαιρεί πρώτα την μνήμη. Καταστρέφει τα βιβλία του, την παιδεία του, την ιστορία του. Και κάποιος του γράφει άλλα βιβλία, του μεταφυτεύει άλλη παιδεία και επινοεί άλλη ιστορία. Κατόπιν το έθνος αρχίζει σιγά σιγά να ξεχνάει ποιο είναι και ποιο ήταν».
ΥΓ1
Περισσότερα για το Κέντρο Δημοκρατίας και Συμφιλίωσης στην Νοτιανοτολική Ευρώπη, εδώ, με πολλές ευχαριστίες στον hermes, που μου το σημείωσε.
ΥΓ2
'Οχι δεν πήγα διακοπές.
Είμαι καντέμης, φαίνεται.
Πέρισυ ο ΗΛΙΟΣ, φέτος ο ......., τη κάτσαμε τη βάρκα!!
Αλλά που θα πάει, ο Σεπτέμβρης έρχεται....

10 Comments:

At Τετάρτη, Αυγούστου 09, 2006 12:35:00 π.μ., Blogger ΠΗΓΑΣΟΣ said...

ΚΕΜΟ
http://www.kemo.gr/gr/index.asp
ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ!!
Χρηματοδοτούνται ως ΜΚΟ και από την Κυβέρνηση!

 
At Τετάρτη, Αυγούστου 09, 2006 12:41:00 π.μ., Blogger ΠΗΓΑΣΟΣ said...

H TAYTOTHTA TOY KEMO

''Το Κέντρο Ερευνών Μειονοτικών Ομάδων είναι αστική εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που ιδρύθηκε το 1996. Η διαπίστωση της έλλειψης συστηματοποιημένης και απαλλαγμένης από προκαταλήψεις επιστημονικής έρευνας στην Ελλάδα σχετικά με την παρουσία μειονοτικών ομάδων και γλωσσών αποτέλεσε την κινητήρια δύναμη για τη δημιουργία του ΚΕΜΟ ως επιστημονικού χώρου που φιλοξενεί νέους επιστήμονες, αλλά και καταξιωμένους πανεπιστημιακούς δασκάλους.

Σκοπός του ΚΕΜΟ είναι η πολυδιάστατη μελέτη της παρουσίας μειονοτικών ομάδων, γλωσσών και κάθε πολιτισμικής ιδιαιτερότητας, σε θεωρητικό επίπεδο ή σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, στην Ελλάδα ή οπουδήποτε αλλού. Ο σκοπός αυτός επιχειρείται μέσα από την προσέγγιση κάθε επιστήμης που μπορεί να προσφέρει τα μεθοδολογικά της εργαλεία και το κεκτημένο γνωσιολογικό υλικό για περαιτέρω έρευνα. Η διεπιστημονικότητα είναι η αφετηρία μας. Έτσι, η νομική, οι πολιτικές επιστήμες, η κοινωνιολογία, η ιστορία, η πολιτική γεωγραφία, η γλωσσολογία, η ανθρωπολογία ή οι οικονομικές επιστήμες, για παράδειγμα, μπορούν συμπληρωματικά να φωτίσουν πληρέστερα το ζήτημα του μειονοτικού φαινομένου.

Η πραγμάτωση του στόχου αυτού επιχειρείται με την οργάνωση συνεδρίων, διαλέξεων ή συζητήσεων, επιτόπιας έρευνας ή την έκδοση μονογραφιών και συλλογικών έργων, ενδεχομένως και σε περιοδική βάση. Η συνεργασία με άλλες αντίστοιχες οργανώσεις ή διεθνείς οργανισμούς και θεσμούς θεωρείται απαραίτητη στο μέτρο που αυτή δημιουργεί τα θεμέλια γόνιμου προβληματισμού σε σχέση πάντα με τους σκοπούς του Κέντρου.

O θεωρητικός προσανατολισμός μας δεν αποσκοπεί στο να κλείσει τα ερωτήματα τα οποία πραγματεύεται. Μακράν αυτού, είμαστε εξ ορισμού πεπεισμένοι ότι κανένα ερώτημα δεν κλείνει. Απλά επανατοποθετείται σε ένα γνωσιολογικά υψηλότερο πεδίο, με κεκτημένο το θεωρητικό οπλοστάσιο που συγκροτήθηκε στην πορεία της μελέτης του. Αλλά ούτε το ερώτημα είναι άλυτο. "Αλυτα είναι μόνο τα ερωτήματα που έχουν κακώς τεθεί", όπως έλεγε ο Bachelard. Και τούτο της ετερότητας, το οποίο πραγματευόμαστε, είναι μετά βεβαιότητας τέτοιο. Τουλάχιστον στη χώρα μας.

Γι' αυτό επιχειρούμε να συμβάλλουμε στην επανατοποθέτησή του.''
Δηλαδή να..ξαναγράψουμε την Ιστορία (ή να την αλλάξουμε ξαναγράφοντάς την)
ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΥΣ!!

 
At Τετάρτη, Αυγούστου 09, 2006 12:30:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Kanete klik kai do sto Phylax pou afora kata autoi thn ypothesi

http://phylaxblog.com/?p=63

 
At Τετάρτη, Αυγούστου 09, 2006 1:21:00 μ.μ., Blogger ΠΗΓΑΣΟΣ said...

Thank you for the link, Hermes.
I appreciate your contribution in my blog.

 
At Πέμπτη, Αυγούστου 10, 2006 1:52:00 π.μ., Blogger ΕΡΜΙΠΠΟΣ said...

Αντί σχολίου θα περιοριστώ σε μερικές κρίσιμες παρατηρήσεις (θα μπορούσαν να γίνουν και δεκάδες άλλες).

α) Ο Otto (Οθων) Wittelsbach ήταν 16 ετών όταν ορίσθηκε ως ελέω θεού μονάρχης των γραικών. Ήταν ρωμαιοκαθολικός και έφθασε από το Μόναχο στο Ναύπλιο, την 18η Ιανουαρίου 1833 μέσω Ρώμης. Από εκεί πέρασε για να ζητήσει την ευλογία του Πάπα και τις συμβουλές του για τον τρόπο που έπρεπε να κυβερνήσει το Ορθόδοξο γένος των Ελλήνων (σε μια εποχή που η ορθοδοξία, -καλώς ή κακώς-, έπαιζε κυρίαρχο ρόλο στην ζωή των ελλήνων).

β) Τα πρώτα χρόνια μέχρι την ενηλικίωση του μονάρχη το γένος κυβερνήθηκε από την αντιβασιλεία των Joseph von Armannsperg, Karl von Heideck και George Ludwig von Maurer. Για να καταλάβουμε το είδος της διακυβέρνησης διαβάζουμε από έναν έλληνα της εποχής ότι «και τους πιάνουν αυτεινοί οπούχουν την εξουσία και τους κρένουν με τον νόμο τον δικό τους». Τους κρένουν με τον νόμο τον δικό τους!!! Να σημειωθεί ότι ο πρώτος ήταν καθολικός και ελευθεροτέκτων, ο δεύτερος προτεστάντης γυιός πάστορα και ο τρίτος επίσης ρωμαιοκαθολικός. Σήμερα αυτά ίσως δεν θα είχαν ιδιαίτερη σημασία.

γ) Η διοικητική διαίρεση της χώρας έγινε από τον κ. Αμπελ, γραμματέα της αντιβασιλείας, με βάση το γερμανικό πρότυπο. Ο κύριος Αμπελ αγνόησε πλήρως τις επικρατούσες δομές κοινωνικής οργάνωσης και συλλογικού βίου των ελλήνων.

δ) Η εκπαίδευση στο νέο κρατίδιο οργανώθηκε από τον προτεστάντη κ. Μάουρερ με βάση τα βαυαρικά πρότυπα. Με τα ίδια πρότυπα οργανώθηκαν από τον ίδιο η δικαιοσύνη και από τον κ. Καρλ φον Χάιντεκ ο στρατός και η διοίκηση του.

ε) Τα βασιλικά ανάκτορα, το σύμβολο κάθε καθεστώτος, κτίστηκαν από τον Φρειδερίκο φον Γκερτνερ, ενώ το πανεπιστήμιο, η ακαδημία, το αστεροσκοπείο και το οφθαλμιατρείο από τον Κρίστιαν Χάνσεν και από τον αδελφό του Θεόφιλο Χάνσεν αντίστοιχα.

στ) Ο τελευταίος είναι αυτός που θα χτίσει μαζί με τον γάλλο Fr. Boulanger και ένα μνημειακό έργο από αυτά που «οφείλουν» να «μιλάνε» στην συνείδηση και την ψυχή του λαού. Την μητρόπολη Αθηνών. Την μεγάλη εκκλησία της πρωτεύουσας των ρωμιών. Την αγιογράφηση της εκκλησίας ανέλαβε και ολοκλήρωσε ο γερμανός ζωγράφος Seitz, έτσι, για να μπορεί ο απλός λαός από τα στασίδια του να αναγνωρίζει τους δικούς του αγίους, να αισθάνεται οικεία και να «συνομιλεί μαζί τους απλά», όπως θα έλεγε και ο δικός μας κυρ Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι:
α) για να κτισθεί ο μητροπολιτικός ναός κατεδαφίστηκαν 72 βυζαντινές και μεταβυζαντινές εκκλησίες με το πρόσχημα της εξασφάλισης χρημάτων από την εκποίηση των οικοπέδων και των υλικών. Η μοντέρνα Αθήνα μας γλύτωσε από 72 Καπνικαρέες. β) οι Κοραϊκοί ντρεπόντουσαν για τις βυζαντινές εκκλησίες της Αθήνας όπως και οι Τούρκοι που μέχρι και πολύ πρόσφατα άφηναν τα ονειρεμένα γυαλί του Βοσπόρου να γκρεμίζουν γιατί τους θύμιζαν το απολίτιστο οθωμανικό παρελθόν τους. Η ανάγκη της απευθείας επιστροφής στο αρχαίο ελληνικό κάλλος (μέσω των Βαυαρών καλλιτεχνών ασφαλώς) ήταν επείγουσα. Τα 2.400 χρόνια που χώριζαν την απελευθερωμένη Ελλάδα από τον χρυσούν αιώνα του Περικλή ήταν μια δυσάρεστη παρένθεση παρακμής και βαρβαρότητας που έπρεπε να λησμονηθεί.

Αυτά τα ολίγα αρκούν νομίζω για να εξηγήσουν γιατί μισούμε τον εαυτό μας σήμερα αλλά και γιατί περνάμε με κόκκινο τα φανάρια, γιατί οδηγούμε μεθυσμένοι, γιατί κλέβουμε την εφορία, γιατί χτίζουμε παράνομα εκτρώματα στους καταπατημένους λόγγους και τα βουνά της πατρίδας μας, γιατί οι πολιτικοί αρχηγοί μας δεν τολμούν να πούνε καμία κουβέντα στην κάθε Κοντολίζα και στον κάθε Γκιούλ, γιατί τελικά με τόσα πακέτα δεν μπορέσαμε να γίνουμε Ιρλανδία ή Δανία κ.λ.π. κ.λ.π. κ.λ.π.

Τώρα, για ποιους λόγους έχασαν ο Αγιος Κοσμάς, ο Αθανάσιος Πάριος και οι Κολλυβάδες και επικράτησε ο Κοραής και ο ψευδοδιαφωτισμός του είναι ένα μεγάλο ζήτημα που είναι σκόπιμο και χρήσιμο να ερευνηθεί ψύχραιμα και σε βάθος. Για το καλό μας.

 
At Πέμπτη, Αυγούστου 10, 2006 8:00:00 μ.μ., Blogger ΠΗΓΑΣΟΣ said...

@ ermippos
[Είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό το γεγονός ότι η θεώρηση της ιστορίας του Νέου Ελληνισμού γίνεται τις τελευταίες δεκαετίες με ανανεωμένα κριτήρια..Αυτό σημαίνει ότι παραμερίζονται - χωρίς να αγνοούνται- τα ειδικά χαλκευμένα για τη θεώρηση της Ορθόδοξης Ανατολής δυτικά κριτήρια - η δυτική δηλαδή ''ανάγνωση'' της ιστορίας της και επιχειρείται μια ''ρωμαίικη'', δηλαδή ''εκ των ένδον'' θεώρησή της]...
Αυτά τα πρώτα λόγια από το ΠΡΟΛΟΓΙΚΟ ΨΕΛΙΣΜΑ του βιβλίου ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΟΣ του πρ.Γ Δ. Μεταλληνού, νομίζω μου δίνουν λίγο κουράγιο.
Και κάπου αλλού σημειώνει...''το πρόβλημά μας δεν είναι η ΕΕ, αλλά η στάση μας μέσα σε αυτή''.

Μεγάλο το θέμα που θείγεις με το σχόλιό σου αγαπητέ 'Ερμιππε. Αλλά είπαμε (εγώ δηλαδή), τα κλαδάκια είναι πολύ αδύνατα για να αρθρούν στο ύψος των περιστάσεων, εδώ δεν το κάνανε οι μπαρμπάδες και οι πατεράδες τους, αυτοί θα το κάνουν!!

 
At Δευτέρα, Αυγούστου 14, 2006 12:58:00 μ.μ., Blogger Unknown said...

Τα καλά του ΠΑΣΟΚΟΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ....

Οι "προοδευτικοί" είναι αυτοί που είναι, το θέμα είναι όμως ΠΩΣ διαμορφώθηκε αυτή η ομάδα που έχει αναλάβει να μας βάλει στον "σωστό" δρόμο. Φταίει η αριστερή "κατήχηση"; Χρηματίζονται; Μόνο κατανοώντας το πως μας προέκυψαν αυτά τα "φρούτα" ίσως να καταφέρουμε..κάτι.

Αλλιώς αγαπητέ ΠΗΓΑΣΕ θα τα λέμε μεταξύ μας και στο μεταξύ αυτό το αηδιαστικό βιβλίο θα διδάσκεται...

 
At Τετάρτη, Αυγούστου 16, 2006 2:38:00 μ.μ., Blogger Greg said...

Και όπως πιστεύω ότι μάθατε, από φέτος 2η γλώσσα στα Γυμνάσια η Τουρκική (ΦΕΚ 20ης Ιουνίου 2006). Θα ξεκινήσει όμως πιλοτικά από 5 Γυμνάσια της Θράκης όπως αναφέρει "ερμηνευτική εγκύκλιος"...

 
At Τετάρτη, Αυγούστου 16, 2006 3:55:00 μ.μ., Blogger ΠΗΓΑΣΟΣ said...

@ tolisbak
Έχω βέβαια μια σκέψη, αλλά μάλλον γυρνά γύρω-γύρω από τη σφαίρα της ουτοπίας. Αν ποτέ ο Έλληνας κατορθώσει να ψηφίζει με το μαυαλό του και όχι με το συναίσθημα, αν (αλλά δεν ξέρω το πως), σταματήσουμε να είμαστε εξαρτημένοι πελάτες των επαγγελματικά και συνηδειτά άνεργων ''ταγών'' μας και αν, λέω αν, βρισκόταν κάποιος που να διέφερε έστω και κατά 1% από τους επαγγελματίες της πολιτικής, τότε θα σούλεγα αγαπητέ tolisbak, τι πρεμούρα θα τους έπιανε. Μέχρι τότε (αν ποτέ..) και μόνο που τα γράφουμε, κάτι είναι. Κατά τα άλλα, (και ίσως μια απάντηση στο δικό σου, ''κατανοώντας το πως μας προέκυψαν αυτά τα φρούτα...''),έχω σημειώσει πολλές φορές για τη soft power, αυτή ντε, που δε χρειάζεται να ξοδέψεις πόνο,αίμα και πολλά λεφτά, για να πετύχεις αυτό που θέλεις.

 
At Τετάρτη, Αυγούστου 16, 2006 4:01:00 μ.μ., Blogger ΠΗΓΑΣΟΣ said...

@ greg
Από εκεί ξεκίνησα ερεθιζόμενος, από το ''κερασάκι΄΄ της ''πολυγλωσσίας η οποία σε μια εποχή πολυπολιτισμικότητα και μπλα-μπλα-μπλα''.
όλα τάχε η Μαριωρή ο φερτζές της έλειπε....

ΥΓ
Καως όρισες, με γεμάτες μπαταρίες απ'ότι φαίνεται.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home