Τρίτη 9 Μαΐου 2006

ΚΟΤΖΑ ΚΑΠΙ

Επί το Ελληνικότερον ΥΨΗΛΗ ΠΥΛΗ και
Επί το πραγματικότερον το Τουρκικό Προξενείο στην Κομοτηνή.

Τί ήταν η ΥΨΗΛΗ ΠΥΛΗ ;

Το κέντρο των αποφάσεων της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.

Τί είναι το Τουρκικό Προξενείο, στην Κομοτηνή ;

Το κέντρο υλοποίησης της τουρκικής εξωτερικής πολιτικής, σε ότι αφορά στην μουσουλμανική μειονότητα που μετά τη συνθήκη της Λωζάννης, παρέμεινε στην Δυτική Θράκη.

Τι προβλέπει η συνθήκη αυτή ;

Μετά τη Μικρασιατική καταστροφή και το καταλάγιασμα όλων των παρενεργειών, στη χώρα μας αλλά και στα λοιπά Βαλκάνια, συνομολογήθηκε η ανταλλαγή των πληθυσμών, των περιοχών που είχαν καταληφθεί από την Οθωμανική αυτοκρατορία, με βάση το θρήσκευμα. Έτσι (με εξαίρεση τους Τσάμηδες της Θεσπρωτίας, ελέω και πιέσεων της Αλβανίας και Ιταλίας), έγινε η ανταλλαγή των Μουσουλμάνων που κατοικούσαν στην Ελλάδα, με τους ‘Ελληνες που ξεσπιτώθηκαν από τη Μικρά Ασία. Ιδιαίτερο τμήμα της Συνθήκης, εξαίρεσε από την ανταλλαγή, τη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης και την αντίστοιχη ελληνική της Κωνσταντινουπόλεως. Προβλέπει δε (προσοχή στο χρόνο του ρήματος), τη πλήρη και καθορισμένη ισορροπία μεταξύ των δύο μειονοτήτων, όχι μόνο σε βάση της ισότητος των δικαιωμάτων και της μεταχειρ΄σεως, αλλά επίσης σε βάση της αριθμητικής ισορροπίας .

‘’Θέλησε κατά την άποψη όλων που συμμετείχαν σε αυτή, να λειτουργήσει ως εγγύηση, κρατώντας τις δύο μειονότητες, την ρωμαίικη στη Πόλη και τους μουσουλμάνους στη Δυτική Θράκη, ως γέφυρα συνεννοήσεως μεταξύ των δύο κρατών’’[1].

ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ

Μέχρι σήμερα τι έχει γίνει;

ΜΕΓΑΛΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΛΑΘΗ για τα οποία ευθύνονται συλλογικά ΑΠΑΝΤΕΣ, δημοκράτες και βασιλικοί, χουντικοί και κομμουνιστές, όλοι όσοι από το το τέλος του Β’ΠΠ και μετά, με κυβέρνησαν, ασέλγησαν πάνω μου και με παραμυθιάζουν ακόμη και σήμερα.

‘’κεφαλαιώδες συμφέρον του Ελληνισμού είναι να διακηρύξει ότι η έννοια αυτού είναι τόσο ευρεία και τόσο άσχετος προς τα θρησκευτικά δόγματα, ώστε εις την έννοια αυτήν δύναται να χωρήσωσιν (να χωρέσουν ρε αδελφέ) όχι μόνον οι πρεσβεύοντες τα του Χριστού δόγματα, αλλα και οι πρεσβεύοντες τα δόγματα πάσης άλλης γνωστής ή αγνώστου θρησκείας’’. Τα έλεγε ο Ελ. Βενιζέλος στα 1906 για τη Κρήτη, τότε που οι μουσουλμάνοι εκεί ήταν κάτι παραπάνω από 22% του τότε πληθυσμού της.

Τι πολυπολιτισμική πολιτική και φούμαρα μας τσαμπουνάνε σήμερα, και αναλύσεις βαθυστόχαστες, βουτηγμένες στη χλίδα και στη λίγδα, ότι τάχα μου θα πρέπει α προετοιμαζόμαστε γι’αυτό που θα έρθει και εκεί πάει η Eλλάδα, σε λίγα χρόνια θα έχουμε πολλούς οικονομικούς μετανάστες και πρέπει να τους εντάξουμε στην κοινωνία μας κ.λ.π, κ.λπ και αει σιχτίρ.

Τα’ελεγε ο Λευτεράκης από τα 1906, αλλά είχε και τα ούμπαλα να τα κάνει πράξη (όσα πρόλαβε τουλάχιστον, γιατί ήταν και το γαμημένο το ταμπεραμέντο του και κάπου κάπου τα’κανε και μπάχαλο, αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία).

Εδώ έχουμε ‘’ταγούς’’ που (αν και έκαναν στο Αμέρικα διατριβές, περισπούδαστες και υπερπροβεβλημένες και ορισμένοι μάλιστα ‘’σπούδασαν’’ τη πολιτική του Λευτεράκη), κοιτάν σαν χάνοι ο ένας τον άλλον, διακατεχόμενοι μόνο από τη κομματική αντιπαράθεση, ο ένας, με τις εκπλήξεις του και ο άλλος, με τις μετωπικές του συγκρούσεις με τους νταβαντζήδες.

Α ρε παρέες του κολωνακίου, της βιβλιοθήκης και του ντακάπο!

Α ρε επαγγελματίες άνεργοι, ελέω μπαμπά, ηνίοχοι της τύχης μου!

Εδώ έχουμε μικρότερους, τοπικούς ‘’ταγούς’’ , που σε κάθε προεκλογική περίοδο, γλύφουν το ‘’Κοτζά Καπί’’ για τις ψήφους της μειονότητας.

Ο δημόσιος λόγος, άγεται και φέρεται μόνο από τα συμφέροντα του κόμματος. Κανένας δεν ασχολείται με τα εθνικά θέματα και με το γίνεται στη Δυτική Θράκη.

Αλήθεια, τι γίνεται στην Δυτική Θράκη;

Όλα - για τον ‘’κοσμάκη’’ - ξεκινήσανε από τις δηλώσεις του κ. Ερντογάν που, εφαρμόζοντας προσεκτικά την πάγια εξωτερική πολιτική του Εθνικού Συμβουλίου της χώρας του (βλέπε Στρατηγούς), ξεδίπλωσε το θέμα του μειονοτικού της Δ. Θράκης.

Μετά ήλθε η ανακοίνωση του ΓΑΠ, για την υποψηφιότητα της κας Γκιούλ Μπεγιάζ Καραχασάν.

Εδώ έγινε το σώσε!

Και τι δεν ειπώθηκε, από ανθρώπους που ενδεχομένως δεν έχουν πάει ποτέ στη Δ.Θράκη.

Όλες οι δηλώσεις έχουν τον ρηχό και κομματικο χαρακτήρα.

Επιπλέουν πάνω στα λιμνάζοντα και ρηχά νερά, της ελληνικής πολιτικής ζωής.
Καμμία δεν προσέγγισε το ΜΕΙΖΟΝ ΘΕΜΑ
Που δεν είναι η υποψηφιότητα, δεν είναι ρε γαμώ το μου!
Που δεν είναι, αν θα κερδιθεί η υπερνομαρχία!
Που δεν είναι ΡΕ ΑΣΧΕΤΟΙ !! αν θα χάσει ή θα κερδίσει το ένα ή το άλλο κόμμα!

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ;

Το τουρκικό Προξενείο της Κομοτηνής, απαρτίζεται από 15 υπαλλήλους, με ετήσιο προϋπολογισμό πολλών εκατομμυρίων ευρώ, για να μπορεί να λειτουργεί τον μηχανισμό επιβολής της πολιτικής της Τουρκίας. Βοηθιέται από τους επικεφαλείς της μουσουλμανικής μειονότηταος, από σωρεία σωματείων (νόμιμων και παράνομων), από 13 εφημερίδες και έντυπα, που όλοι μαζί υποστηρίζουν, στηρίζουν και αναπαραγάγουν την τουρκική προπαγάνδα για να υλοποιηθούν, εκ των έχω, οι βασικοί στόχοι της Τουρκάς για την Δυτική Θράκη.

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΤΟΥΡΚΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ;

Ο πολιτικός έλεγχος του μουσουλμανικού πληθυσμού, η ομογενοποίησή του, δηλαδή ο εκτουρκισμός του, με σκοπό (όταν υλοποιηθούν πλήρως), η τουρκία να διαθέτει στο εσωτερικό της χώρας, μια μειονότητα, στρατηγικής σημασίας, που θα τη χρησιμοποιεί κατά το δοκούν, ως εγαλείο πίεσης, όταν και όποτε αυτή θέλει.

Αν δε, γυρίσουμε να δούμε και λίγο βορειότερα, από την άλλη πλευρά της οροσειράς της Ροδόπης, μέσα στη Βουλγαρία, όπου και εκεί υπάρχει μουσουλμανική μειονότητα, εύκολα σχηματίζουμε τον τελικό στόχο της Άγκυρας.
Την πολιτική αυτονόμησης ολόκληρης της περιοχής ένθεν και ένθεν του ορεινού όγκου της Ροδόπης, στην οποία ζούν μουσουλμανικές μειονότητες.

ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΑΣ

Τόσα πολλά και εθνικά απαράδεκτα, που θα ήθελα σελίδες, αλλά τα ομαδοποιώ, όσο είναι δυνατό.

Επιτρέψαμε να ταυτιστούν οι ΠΟΜΑΚΟΙ με τους τουρκογενείς μουσουλμάνους.
(αν έχεται όρεξη για μια πλήρη ανάλυση του θέματος των Πομάκων, από τον Λέκτορα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, κ. Φάνη Μαλκίδη, κτυπήστε εδώ).

Επιτρέψαμε και συνεχίζουμε να έχουμε τους Πομάκους, τους τουρκογενείς μουσουλμάνους, του Ρομά (ναι αυτές είναι οι 3 μουσουλμανικές μειονότητες στην Δ.Θράκη), ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΟΥΣ, βορρά στο έλεος και στον έλεγχο από τους κεμαλιστές ταγούς του Προξενείου.

Το εκάστοτε κράτος του Λεκανοπεδίου, αδιαφορεί και αντί για χάραξη ΕΘΝΙΚΗΣ πολιτικής στο θέμα, σύρεται και άγεται από τις ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ του ΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ.

Επιβάλλαμε (!), τη διδασκαλία της τουρκικής γλώσσας, στα σχολεία που φοιτούν οι ΠΟΜΑΚΟΙ και οι ΡΟΜΑ, δίνοντας έτσι μια κλωτσιά σ’αυτές τις μειονότητες να πέσουν πιο γρήγορα στην μεγάλη αγκαλιά του Κοτζά Καπί!

Για να κάνουμε τους νομούς Ξάνθης και Κομοτηνής, να εμφανίζονται τις βραδιές των εκλογών, μπλε ή πράσινες, ‘’οι χριστιανοί πολιτευτές καταντούν, μόνιμα, κεμαλικότεροι του τουρκικού προξενείου [2].

Και άλλα πολλά, μεταξύ και αυτών και του συν-μπλογκάνθρωπου GREG, ων ουκ έστι αριθμός…..

ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ

Ορισμένα μπορούμε να τα βρούμε από τις εισηγήσεις του Α’ Παγκοσμίου Συνεδρίου Θρακών 1993.

Να αφήσουμε τα μικροκομματικά και να κάνουμε επί τέλους μια πανεθνική, διακομματική συσπείρωση, μέσα από την οποία θα βγούν διαχρονικές γραμμές εθνικής πολιτικής, με υποχρέωση να εφαρμοσθούν μόνιμα και σε βάθος χρόνου.

Ας δω επιτέλους, τους 300 να ομοψηχούν και σε μια απόφαση ολομέλειας της βουλής, από την οποία ΔΕΝ θα απουσιάζει κανείς και στην οποία ΟΛΟΙ και οι 300 θα ψηφίσουν ΝΑΙ, που θα εγκρίνει (και υποχρεώνει) όλους στην κοινή εθνική στρατηγική για τη Θράκη.
Όχι μόνο όταν είναι να ψηφίσουν αύξηση της βουλευτικής αποζημιώσεως!!

Το θέμα είναι Εθνικό και ξεπερνά τα κομματικά όρια Ρε…εεε!

Κουνηθείτε και λίγο Ρε…εεε!

‘’.. εκείνο που προέχει και προείχε και θα προέχει για καιρό στη Δυτική Θράκη, δεν είναι βεβαίως η υπόδειξη μιας νεαράς και άπραγης υπερνομαρχίνας μουσουλμανικής προελεύσεως πομακικών προδιαγραφών…., αλλά η αλλαγή της πολιτικής συμπεριφοράς στην καθ’ ημάς Ψωροκώσταινα…. Η κατάργηση της επιρροής που ασκεί το τουρκικό προξενείο στο ελληνικό πολιτικό σύστημα’[3].


ΥΓ
Ευχαριστώ τον φίλο μου τον αεροπόρο από τη Σαλονίκη, για την αποστολή της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Για τα καραγκιοζλίκια του σύντεκνου και άλλων πολλών σε άλλο μπλογκάκι.
[1] Από το κύριο άρθρο του κου ΚΩΣΤΑ Γ. ΖΟΥΡΑΡΙ, στην΄΄ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ΄΄στις 7-5-2006, εκδότη της εφημερίδας και τινών ακόμη.
[2] ‘’κλεμένο’’ από το εμπνευσμένο άρθρο του κ. Κ.Καραϊσκου, ‘’ Η .. Υψηλή Πύλη της Κομοτηνής’’, στην εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της 7-5-2006.
[3] ‘’κλεμένο’’ (χωρίς πολυτονισμό), από το κύριο άρθρο του κου ΚΩΣΤΑ Γ. ΖΟΥΡΑΡΙ, στην΄΄ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ΄΄στις 7-5-2006, εκδότη της εφημερίδας και τινών ακόμη.