Τετάρτη 9 Αυγούστου 2006

ΟΛΑ ΤΑ’ΧΕ Η ΜΑΡΙΩΡΗ….. Ο ΦΕΡΕΤΖΕΣ ΤΗΣ ΕΛΕΙΠΕ!! (reloaded)

Στο ποστάλι μου, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΑΙΔΩΝ, ο αγαπητός ΚΡΑΤΥΛΟΣ, με οδήγησε και σε άλλα ''μονοπάτια'' του ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΠΟΥ ΠΕΖΕΤΑΙ, στο τομέα των εκπαιδευτικών βιβλίων, της ''ωραίας'' χώρας μας, δίνοντας μου ένα λίνκ για Τα νεοταξικά βιβλία Ιστορίας του δημοτικού, του Νατσιού Δημητρίου που αναλύει σχολιάζοντας ό,τι περιέχει το νέο βιβλίο ιστορίας της έκτης δημοτικού, το οποίο αναφέρεται στην νεότερη ελληνική ιστορία. (Άλωση της Πόλης, έως τις μέρες μας).

Το βιβλίο γράφτηκε υπό την εποπτεία της κ. Μαρίας Ρεπούση, καθηγήτρια Ιστορίας στην Παιδαγωγική Σχολή του ΑΠΘ. Σε συνέντευξή της στα ΝΕΑ (1/10/05), δήλωσε πως :

‘’στοχεύει σε μια παιδεία «ανοιχτή» στον σύγχρονο κόσμο’’

(ο ανικανοποίητος καημός των εκσυγχρονιστών)

Στη νέα, αυτή ιστορία (όπως αναλύει ο κ.Δ Νατσιός):

το Κρυφό Σχολειό αγνοείται !
η προσφορά της Εκκλησίας περιορίζεται σε μια στεγνή αναφορά στον Κοσμά τον Αιτωλό, ο οποίος αναγράφεται χωρίς το επίθετο ΄Αγιος !

Στα πλαίσια της τουρκοελληνικής φιλίας:

Η νεοταξική ιστορία, αφαιρεί από την ύλη ό,τι διχάζει τους δύο λαούς !

(Βαπτίζουμε τα μεγαλειώδη ιστορικά συμβάντα «εθνικά στερεότυπα» και ξεμπερδεύουμε. Είμαστε προοδευτικοί. Τελεία και παύλα).

Στο βιβλίο:

Κυριαρχεί η αντίληψη πως η Επανάσταση οφείλεται στον Νεοελληνικό Διαφωτισμό. Χάρις στον Κοραή και τους λογίους φτάσαμε στην Ανεξαρτησία !

(Ούτε λίγο ούτε πολύ μας έσωσε ο Κοραής με τις επιστολές που έστελνε από το Παρίσι. Μας απελευθέρωσε δηλαδή, το μελάνι κι όχι το αίμα των Νεομαρτύρων, των κλεφταρματολών και των άλλων ανυπότακτων Ελλήνων).

Απουσιάζει προκλητικότατα ιδιαίτερο κεφάλαιο για τον Μακεδονικό Αγώνα !

(Αυτή η εσκεμμένη αφαίρεση καθίσταται περισσότερο ύποπτη, όταν γίνεται σε μια περίοδο που η αμφισβήτηση του εθνικού μας ονόματος είναι εντονότατη από τους Σκοπιανούς. Μια μικρή αναφορά, ως ανθυποκεφάλαιο που γίνεται στο Μακεδονικό Ζήτημα, αφήνει αναπάντητο το ερώτημα σε ποιόν ανήκει η Μακεδονία. Δίνεται έμφαση στην πολυπολιτισμικότητα της Μακεδονίας αυτής της εποχής, η ελληνικότητά της, αντί να διατρανωθεί, υποσημειώνεται).

Οι Βαλκανικοί Πόλεμοι, ιστορούνται κι αυτοί τηλεγραφικά, κομψά, ανώδυνα, σχεδόν με ντροπή !

( Χύθηκε αίμα, μην ταράσσουμε τους μαθητές με «βαρβαρικές» αφηγήσεις, όπως είναι οι απελευθερωτικοί πόλεμοι).

Ένας άλλος anonymous, μ’έστειλε σε αυτό το λινκ , όπου διάβασα την εισήγηση της κυρίας Νίνας Γκατζούλη, Αντιπροέδρου της Παμμακεδονικής Αμερικής, που έκανε στο Παμμακεδονικό Συνέδριο που έγινε στο Βελλίδειο Ίδρυμα, στη Θεσσαλονίκη, στις 5-6-2006.

Τα κύρια θέματα της εισήγησής της ήταν, η αγωνία, των εκτός Ελλάδος Μακεδόνων, για την ανάγκη δημιουργίας, μέσω του επίσημου Κράτους, ισχυρού Ελληνικού λόμπυ στην Αμερική, στα πρότυπα της Τουρκίας και της ΠΓΔΜ και ο ρόλος των Μη Κυβερνητικών Οργάνωσεων (ΜΚΟ), που - όπως αναφέρει – σε μερικές περιπτώσεις άνθρωποι και φορείς, εκουσίως ή ακουσίως -λόγω μη επαρκούς ενημέρωσης- έγιναν αντικείμενο εκμετάλλευσης του σκοπιανού αναθεωρητισμού.

Είπε πολλά και θλιβερά για την απραξεία μας όπως και για το ρόλο του ΕΛΙΑΜΕΠ, και του ΚΕΜΟ, και κατέληγε:

‘’Γνωρίζετε αγαπητοί μου συμπατριώτες ότι το Κέντρο Δημοκρατίας και Συμφιλίωσης στην Νοτιοανατολική Ευρώπη εδρεύει εδώ στη Θεσσαλονίκη? Αυτή τη στιγμή Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου είναι ο πρώην Πρέσβης των ΗΠΑ στον ΟΗΕ, Richard Shifter η δε ΜΚΟ ανέλαβε την έκδοση τεσσάρων βιβλίων Κοινής Ιστορίας των Βαλκανικών χωρών, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδος.
Το περιεχόμενο των προαναφερθέντων βιβλίων, τα οποία θα επιφέρουν "ισορροπία","αντικειμενικότητα" και "συμφιλίωση" στα Βαλκάνια, θεωρία συζητήσιμη, δεδομένου ότι προωθούν λανθασμένες απόψεις και ερμηνείες. Αμφισβητούν δε ανοιχτά την ελληνική εθνοπολιτιστική διάσταση και ιστορική συνέχεια της Μακεδονίας και προπαγανδίζουν την ύπαρξη ξεχωριστής δήθεν, μακεδονικής εθνικής οντότητας.’’

‘Όλα τα παράνω τα διάβαζα, τα ξαναδιάβαζα, τα γυρνούσα από δω και από κει….
μέχρι σήμερα που έδεσε το γλυκό με το κερασάκι,
‘’Διδασκαλία της Τούρκικης Γλώσσας, σε Ελληνικά Σχολεία’’

«Η απόφαση αυτή ανταποκρίνεται στην αρχή της πολυγλωσσίας, η οποία σε μια εποχή πολυπολιτισμικότητας αποτελεί προτεραιότητα όλων των εκπαιδευτικών συστημάτων στην Ευρώπη»

Είπε η κυρία Υπουργός του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων!

Έτσι πρέπει να γίνει, γιατί πρέπει να ξεχάσουμε την ιδιαιτερότητα του να είσαι ‘Ελληνας και το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ

Γιατί πρέπει…

Να απομακρυνθεί ο νέος από τον εθνοκεντρισμό, που ποινικοποιείται και ταυτίζεται σχεδόν με τον τσαρλατανικό εθνικισμό.

Να διαγραφούν τα καθαρά στρατιωτικά και πολιτικά γεγονότα, όπου λάμπουν η αυτοθυσία και ο ηρωισμός των αγωνιστών του Έθνους.

Να αποκαθηλωθούν οι ηρωισμοί και να προβληθούν τα πλέον ασήμαντα επεισόδια των Αγώνων του Έθνους, για να υπονομευθεί η αίσθηση της εθνικής ενότητος.

Να υπερισχύσει ο ‘’εκσυγχρονισμός’’, η ‘’προοδευτικότητα’’, η ‘’πολυπολιτισμικότητα’’.

Γιατί πρέπει να προετοιμασθεί από τώρα η επόμενη γενιά, να δεχθεί αυτά που έρχονται….


Γιατί όπως έγραψε και ο Μ.Κούντερα….

«Για να εξαφανίσει κανείς ένα έθνος του αφαιρεί πρώτα την μνήμη. Καταστρέφει τα βιβλία του, την παιδεία του, την ιστορία του. Και κάποιος του γράφει άλλα βιβλία, του μεταφυτεύει άλλη παιδεία και επινοεί άλλη ιστορία. Κατόπιν το έθνος αρχίζει σιγά σιγά να ξεχνάει ποιο είναι και ποιο ήταν».
ΥΓ1
Περισσότερα για το Κέντρο Δημοκρατίας και Συμφιλίωσης στην Νοτιανοτολική Ευρώπη, εδώ, με πολλές ευχαριστίες στον hermes, που μου το σημείωσε.
ΥΓ2
'Οχι δεν πήγα διακοπές.
Είμαι καντέμης, φαίνεται.
Πέρισυ ο ΗΛΙΟΣ, φέτος ο ......., τη κάτσαμε τη βάρκα!!
Αλλά που θα πάει, ο Σεπτέμβρης έρχεται....