ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ FROGY
Μια πλήρη ενημέρωση για τον εικονιζόμενο εδώ
Θα προσπαθήσω να απαντήσω σε ένα ποστ του ΜΗ ΦΙΛΑΤΕ ΤΟΝ ΒΑΤΡΑΧΟ που αναφέρεται σε δύο δικά μου, στο ΨΕΚΑΣΤΕ… ΣΚΟΥΠΙΣΤΕ ….(σκουπίσατε καλά ωρέ!!)… ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ..!! και στο Με αφορμή ένα ποστ του SG.
Λέω ότι θα προσπαθήσω, γιατί για να απαντήσεις σε βρισιές και αφορισμούς (με 5-6 κλακαδόρους στην ‘’εξέδρα’’ να κομεντάρουν ανάλογα), θέλει κουράγιο για να μη παρασυρθώ και γώ στο ‘’ήθος και τη γλυκύτητα που έχει επιλέξει σαν στάση ζωής’’ ο ΜΗ ΦΙΛΑΤΕ ΤΟΝ ΒΑΤΡΑΧΟ.
ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ..
Τα ποστ σου, ΜΗ ΦΙΛΑΤΕ ΤΟΝ ΒΑΤΡΑΧΟ, ψιτ πρόβατα και το για τη υπεράσπιση της ελληνικής εγκεφαλοκρηπίδας, είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα του τι πάστα ανθρώπου είσαι.
Κάνεις αναφορές και λινκ σε πηγές καθ’όλα εύκολα να τα βρει κανείς, αλλά αγνοείς (ή δεν θέλεις;) να βρείς τα πραγματικά κείμενα και να τα χρησιμοποιήσεις (όπως εσύ θέλεις), αλλά να αναφέρεσαι σε αλήθειες!
Ισοπεδώνεις ότι δεν ‘’γουστάρεις’’ και δεν σου κάνει ‘’κλικ’’, και δε λες να μελετήσεις από τα 48 κομεντς, του ‘ψιτ πρόβατα’, τουλάχιστον αυτά που είναι τεκμηριωμένα με μεστό λόγο και άποψη, όπως πχ στα είπε ο atma, ο BlessedByAnonimity και ο Πάνος
‘’Το παιγνίδι με τους γείτονες παίζεται στην ισχύ (όπως ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ μεταξύ κρατών /εθνών που δεν έχουν ολοκληρώσει την ιστορική τους αντιπαράθεση) - και οι γείτονές μας είναι (παραδοσιακά) μια δύναμη που εκτιμά την ισχύ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ στις διεθνείς σχέσεις. Με αυτό το πνεύμα, τα βασικότερα επιχειρήματα που σκεφτόμουν να παραθέσω, περιέχονται στο σχόλιο του blessedbyanonimity - διατυπωμένα μάλιστα καλύτερα απ’ όσο θα μπορούσα να τα διατυπώσω εγώ.’’
Με χαρακτηρίζεις λασπολογικά, με αυτό τον εύκολο χαρακτηρισμό του ‘’ελληναρά’’ ‘’σοβινιστή’’ και ό,τι άλλο τέλος πάντων γράφεις για μένα, με γλυκύτητα που την έχεις επιλέξει ως (και όχι ‘’σαν’’, γιατί διαφορετικά δεν θα την είχες επιλέξει) στάση ζωής.
Ξέρεις αυτό είναι αδυναμία του να αντιμετωπίζεις τις απόψεις του άλλου με επιχειρήματα. Οι αφορισμοί και οι ετικέτες, βολεύουν την αυθαίρετη κατάταξη, αυτών με τους οποίους δεν συμφωνούμε, σε ομάδες που πολλοί (δεν ξέρω αν είναι από τους ομοίους σου), βλέπουν ως κόκκινο πανί.
Και δώ έρχεται μια ερώτηση, ξεκάθαρη.
Δηλαδή όσοι (μεταξύ αυτών και γω), μιλάνε για τα εθνικά ( με συγχωρείς ζωτικά ήθελα να πω) συμφέροντα, αυτά, αγαπητέ μου, που οι εκλεγμένοι δημοκρατικά αρχηγοί κομμάτων το 1992, συνομολογήσαν και που σήμερα γίνεται τόσος ντόρος – με συζητήσεις καφενείου – να διαφοροποιηθούν, είναι ‘’εθνίκια’’;
Σε θίγουν λες, τα ‘’αστήρικτα’’ πράγματα που έλεγα στο ποστ μου για σένα. Τα όσα, σε κόμεντ, σου γράψανε για τα παραπάνω δικά σου ποστ, δεν σ’έθιξαν;
Και αν όχι, δεν σε προβλημάτισαν;
Αλήθεια δεν σε ενδειαφέρει ποιους θίγεις εσύ με τις αναφορές σου:
Σε ομάδες που τις χαρακτηρίζεις ‘’πρόβατα’’.
Σε δογματικούς χαρακτηρισμούς του στυλ ‘’φίλε τόσες μαλακίες σε ένα μπλογκ σπάνια έχω δει μαζεμένες, τι δουλειά κάνεις, σχεδιάζεις αλγορίθμους συμπίεσης πορνοβίντεο; Αλλά αυτό παραείναι techy...’’!.
Εξ’άλλου από την ερμηνεία αυτών που έγραψες και του περιεχομένου των κόμεντς που έχεις, πρέπει να κατάλαβες ότι όσα έγραψες, είναι σα να ρίχνεις νερό στο μύλο των ‘’κουμπάρων’’.
Θα προσπαθήσω να απαντήσω σε ένα ποστ του ΜΗ ΦΙΛΑΤΕ ΤΟΝ ΒΑΤΡΑΧΟ που αναφέρεται σε δύο δικά μου, στο ΨΕΚΑΣΤΕ… ΣΚΟΥΠΙΣΤΕ ….(σκουπίσατε καλά ωρέ!!)… ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ..!! και στο Με αφορμή ένα ποστ του SG.
Λέω ότι θα προσπαθήσω, γιατί για να απαντήσεις σε βρισιές και αφορισμούς (με 5-6 κλακαδόρους στην ‘’εξέδρα’’ να κομεντάρουν ανάλογα), θέλει κουράγιο για να μη παρασυρθώ και γώ στο ‘’ήθος και τη γλυκύτητα που έχει επιλέξει σαν στάση ζωής’’ ο ΜΗ ΦΙΛΑΤΕ ΤΟΝ ΒΑΤΡΑΧΟ.
ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ..
Τα ποστ σου, ΜΗ ΦΙΛΑΤΕ ΤΟΝ ΒΑΤΡΑΧΟ, ψιτ πρόβατα και το για τη υπεράσπιση της ελληνικής εγκεφαλοκρηπίδας, είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα του τι πάστα ανθρώπου είσαι.
Κάνεις αναφορές και λινκ σε πηγές καθ’όλα εύκολα να τα βρει κανείς, αλλά αγνοείς (ή δεν θέλεις;) να βρείς τα πραγματικά κείμενα και να τα χρησιμοποιήσεις (όπως εσύ θέλεις), αλλά να αναφέρεσαι σε αλήθειες!
Ισοπεδώνεις ότι δεν ‘’γουστάρεις’’ και δεν σου κάνει ‘’κλικ’’, και δε λες να μελετήσεις από τα 48 κομεντς, του ‘ψιτ πρόβατα’, τουλάχιστον αυτά που είναι τεκμηριωμένα με μεστό λόγο και άποψη, όπως πχ στα είπε ο atma, ο BlessedByAnonimity και ο Πάνος
‘’Το παιγνίδι με τους γείτονες παίζεται στην ισχύ (όπως ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ μεταξύ κρατών /εθνών που δεν έχουν ολοκληρώσει την ιστορική τους αντιπαράθεση) - και οι γείτονές μας είναι (παραδοσιακά) μια δύναμη που εκτιμά την ισχύ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ στις διεθνείς σχέσεις. Με αυτό το πνεύμα, τα βασικότερα επιχειρήματα που σκεφτόμουν να παραθέσω, περιέχονται στο σχόλιο του blessedbyanonimity - διατυπωμένα μάλιστα καλύτερα απ’ όσο θα μπορούσα να τα διατυπώσω εγώ.’’
Με χαρακτηρίζεις λασπολογικά, με αυτό τον εύκολο χαρακτηρισμό του ‘’ελληναρά’’ ‘’σοβινιστή’’ και ό,τι άλλο τέλος πάντων γράφεις για μένα, με γλυκύτητα που την έχεις επιλέξει ως (και όχι ‘’σαν’’, γιατί διαφορετικά δεν θα την είχες επιλέξει) στάση ζωής.
Ξέρεις αυτό είναι αδυναμία του να αντιμετωπίζεις τις απόψεις του άλλου με επιχειρήματα. Οι αφορισμοί και οι ετικέτες, βολεύουν την αυθαίρετη κατάταξη, αυτών με τους οποίους δεν συμφωνούμε, σε ομάδες που πολλοί (δεν ξέρω αν είναι από τους ομοίους σου), βλέπουν ως κόκκινο πανί.
Και δώ έρχεται μια ερώτηση, ξεκάθαρη.
Δηλαδή όσοι (μεταξύ αυτών και γω), μιλάνε για τα εθνικά ( με συγχωρείς ζωτικά ήθελα να πω) συμφέροντα, αυτά, αγαπητέ μου, που οι εκλεγμένοι δημοκρατικά αρχηγοί κομμάτων το 1992, συνομολογήσαν και που σήμερα γίνεται τόσος ντόρος – με συζητήσεις καφενείου – να διαφοροποιηθούν, είναι ‘’εθνίκια’’;
Σε θίγουν λες, τα ‘’αστήρικτα’’ πράγματα που έλεγα στο ποστ μου για σένα. Τα όσα, σε κόμεντ, σου γράψανε για τα παραπάνω δικά σου ποστ, δεν σ’έθιξαν;
Και αν όχι, δεν σε προβλημάτισαν;
Αλήθεια δεν σε ενδειαφέρει ποιους θίγεις εσύ με τις αναφορές σου:
Σε ομάδες που τις χαρακτηρίζεις ‘’πρόβατα’’.
Σε δογματικούς χαρακτηρισμούς του στυλ ‘’φίλε τόσες μαλακίες σε ένα μπλογκ σπάνια έχω δει μαζεμένες, τι δουλειά κάνεις, σχεδιάζεις αλγορίθμους συμπίεσης πορνοβίντεο; Αλλά αυτό παραείναι techy...’’!.
Εξ’άλλου από την ερμηνεία αυτών που έγραψες και του περιεχομένου των κόμεντς που έχεις, πρέπει να κατάλαβες ότι όσα έγραψες, είναι σα να ρίχνεις νερό στο μύλο των ‘’κουμπάρων’’.
Στο είπαν πολλοί, άλλος ευγενικά, άλλος χωρίς και άλλος με διάθεση αντιπαράθεσης, μαζί σου.
Εγώ το είπα με ένα ποστ και μάλιστα αναφερόμουν στο γενικό αλαλούμ των πολιτικών μας σήμερα, απλά εσύ ήσουνα το κερασάκι.
Και να σου πώ και την αλήθεια, αν δεν διάβαζα, τα αυθαίρετα συμπεράσματά σου, την ολοκληρωτική γκετοποίηση των ‘’αντιφρονούντων’’ με σένα, ίσως και να μην έκανα καθόλου αναγωγή σε αυτά που γράφεις.
Αλλά με παραξένεψε ότι δε λες την δική σου άποψη για τα τεκμαινόμενα.
Και να σου πώ και την αλήθεια, αν δεν διάβαζα, τα αυθαίρετα συμπεράσματά σου, την ολοκληρωτική γκετοποίηση των ‘’αντιφρονούντων’’ με σένα, ίσως και να μην έκανα καθόλου αναγωγή σε αυτά που γράφεις.
Αλλά με παραξένεψε ότι δε λες την δική σου άποψη για τα τεκμαινόμενα.
Σχολιάζεις σαν αγκιτάτορας (τώρα σε παρομοιώνω, διότι ασφαλώς και δεν είσαι), απλά τις απόψεις των άλλων, κρύβοντας (και αυτό είναι που με ξενίζει) την δική σου.
Αλήθεια τι θέλεις τελικά;
Να πάμε ή να μη πάμε στη Χάγη;
Να τους αφήναμε να ‘’φωτογραφίσουν’’ τους S-300 (συμφωνώ ότι οι άλλοι είχαν τις φωτό από δορυφόρο), που και να τους φωτογραφίζανε, αύριο θα τους πηγαίναμε σε άλλη θεση, άρα δεν ήταν η φωτό το ζητούμενο, αλλά η αμφισβήτιση του δικαιώματος της δικής μας κυριαρχίας, που;
Αλήθεια τι θέλεις τελικά;
Να πάμε ή να μη πάμε στη Χάγη;
Να τους αφήναμε να ‘’φωτογραφίσουν’’ τους S-300 (συμφωνώ ότι οι άλλοι είχαν τις φωτό από δορυφόρο), που και να τους φωτογραφίζανε, αύριο θα τους πηγαίναμε σε άλλη θεση, άρα δεν ήταν η φωτό το ζητούμενο, αλλά η αμφισβήτιση του δικαιώματος της δικής μας κυριαρχίας, που;
Στη Κρήτη και στη Γαύδο!!
Τι λες γι’αυτό; Βλέπω πάλι ’21 και συνομωσίες;
Έκανε καλά η ΝΔ που μετά από πιέσεις του κουμπάρου, κατέβασε τον Έλληνα από τον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ, γιατί ο Τούρκος θα το έκανε θέμα, αν το πλοίο, στη Β΄Φάση ερευνών, είχε έλληνα επιστήμονα όταν θα ερευνούσε δυτικά της Χίου;
Άνοιξες αγαπητέ ΜΗ ΦΙΛΑΤΕ ΤΟΝ ΒΑΤΡΑΧΟ, τον ΑΝ 230/1936 και το ΠΔ 6-18 Σεπτεμβρίου 1931, που μιλάνε για το θέμα του FIR (που τόσο εύκολα λές- αλήθεια που το βρήκες- ότι δεν είναι Ελλάδα!); (60 λεπτά το ένα φύλλο κάνει από το Εθνικό Τυπογραφείο, εκεί, απέναντι από το Πολυτεχνείο).
Αν τα άνοιγες, εύκολα θα έβλεπες ότι τα ισχύοντα νομικά κείμενα, καθορίζουν δύο ΑΙΓΙΑΛΙΤΙΔΕΣ ΖΩΝΕΣ. Η μία των 6 ν.μ και η άλλη των 10 ν.μ (συμπεριλαμβανομένων των 6 της προηγούμενης), ειδικά καθιερωμένη για θέματα της αεροπορίας και της αστυνόμευσης, που έχουν όμως καθεστώς πλήρους αιγιαλίτιδας ζώνης. Αυτά τα δεχόταν η Τουρκία μέχρι το 1973.
Για μένα είναι απαράδεκτο να έχουμε, από το 1931, νομοθεσία που να καθορίζει τα του δικαίου της θάλασσας, όταν το νέο δίκαιο, το καινούργιο, το ψηφίσαμε από το 1982, αλλά ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑΞΕΙ ακόμη το εσωτερικό μας. Αφήσαμε το παλιό!
Δώσε μου μια εξήγηση, όχι γιατί δεν το έχουμε αλλάξει, αλλά γιατί οι αφορισμοί σου, όχι μόνο δικαιώνουν όσους μας φέρανε στη σημερινή θέση, αλλά και ‘’σιγοντάρουν’’ (άθελά τους είμαι σίγουρος), όσους δεν θέλουν ή δεν τους συμφέρει να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα.
Γι’αυτό και λέω ότι, πρέπει να κάνουμε σήμερα (ποτέ δεν είναι αργά) αυτά που δεν κάναμε τόσα χρόνια, να εκσυγχρονίσουμε τη νομοθεσία μας.
Εσύ όμως τι λές;
Αν δεν τα έχεις διαβάσει, δικαίωμά σου.
Αν όμως τα έχεις διαβάσει, γιατί γράφεις όσα γράφεις;
Τέλος πάντων αγαπητέ μου ΜΗ ΦΙΛΑΤΕ ΤΟΝ ΒΑΤΡΑΧΟ, επειδή από τα γραπτά σου δείχνεις άνθρωπο σκεπτόμενο αλλά και με συνθετικές δυνατότητες, θα σου πρότεινα ότι για να μπορούμε να συζητάμε πρέπει να ακούσω και τις ΘΕΣΕΙΣ σου, συγκεκριμμένες, για συγκεκριμμένα θέματα.
Όταν θέλεις να παραγγείλεις μια μπριζόλα, σε παρακαλώ μη λές,
‘’ένα T-bone please welldone’’
Απλά παρήγγειλε
‘’μια κόντρα, ρε κάπελαα, και καλοψημένη’’.
Εγώ αγαπητέ μου ‘’μη φιλάτε τον ΒΑΤΡΑΧΟ’’ (αν και ξέρω ότι τα καϋμένα τα ζωάκια έχουν και λίγη γλύτσα πάνω τους) πάντα θα σε διαβάζω και θα διαλέγομαι μαζί σου έστω κι’αν εσύ με ‘’βρίζεις’’.
Τι λες γι’αυτό; Βλέπω πάλι ’21 και συνομωσίες;
Έκανε καλά η ΝΔ που μετά από πιέσεις του κουμπάρου, κατέβασε τον Έλληνα από τον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ, γιατί ο Τούρκος θα το έκανε θέμα, αν το πλοίο, στη Β΄Φάση ερευνών, είχε έλληνα επιστήμονα όταν θα ερευνούσε δυτικά της Χίου;
Άνοιξες αγαπητέ ΜΗ ΦΙΛΑΤΕ ΤΟΝ ΒΑΤΡΑΧΟ, τον ΑΝ 230/1936 και το ΠΔ 6-18 Σεπτεμβρίου 1931, που μιλάνε για το θέμα του FIR (που τόσο εύκολα λές- αλήθεια που το βρήκες- ότι δεν είναι Ελλάδα!); (60 λεπτά το ένα φύλλο κάνει από το Εθνικό Τυπογραφείο, εκεί, απέναντι από το Πολυτεχνείο).
Αν τα άνοιγες, εύκολα θα έβλεπες ότι τα ισχύοντα νομικά κείμενα, καθορίζουν δύο ΑΙΓΙΑΛΙΤΙΔΕΣ ΖΩΝΕΣ. Η μία των 6 ν.μ και η άλλη των 10 ν.μ (συμπεριλαμβανομένων των 6 της προηγούμενης), ειδικά καθιερωμένη για θέματα της αεροπορίας και της αστυνόμευσης, που έχουν όμως καθεστώς πλήρους αιγιαλίτιδας ζώνης. Αυτά τα δεχόταν η Τουρκία μέχρι το 1973.
Για μένα είναι απαράδεκτο να έχουμε, από το 1931, νομοθεσία που να καθορίζει τα του δικαίου της θάλασσας, όταν το νέο δίκαιο, το καινούργιο, το ψηφίσαμε από το 1982, αλλά ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑΞΕΙ ακόμη το εσωτερικό μας. Αφήσαμε το παλιό!
Δώσε μου μια εξήγηση, όχι γιατί δεν το έχουμε αλλάξει, αλλά γιατί οι αφορισμοί σου, όχι μόνο δικαιώνουν όσους μας φέρανε στη σημερινή θέση, αλλά και ‘’σιγοντάρουν’’ (άθελά τους είμαι σίγουρος), όσους δεν θέλουν ή δεν τους συμφέρει να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα.
Γι’αυτό και λέω ότι, πρέπει να κάνουμε σήμερα (ποτέ δεν είναι αργά) αυτά που δεν κάναμε τόσα χρόνια, να εκσυγχρονίσουμε τη νομοθεσία μας.
Εσύ όμως τι λές;
Αν δεν τα έχεις διαβάσει, δικαίωμά σου.
Αν όμως τα έχεις διαβάσει, γιατί γράφεις όσα γράφεις;
Τέλος πάντων αγαπητέ μου ΜΗ ΦΙΛΑΤΕ ΤΟΝ ΒΑΤΡΑΧΟ, επειδή από τα γραπτά σου δείχνεις άνθρωπο σκεπτόμενο αλλά και με συνθετικές δυνατότητες, θα σου πρότεινα ότι για να μπορούμε να συζητάμε πρέπει να ακούσω και τις ΘΕΣΕΙΣ σου, συγκεκριμμένες, για συγκεκριμμένα θέματα.
Όταν θέλεις να παραγγείλεις μια μπριζόλα, σε παρακαλώ μη λές,
‘’ένα T-bone please welldone’’
Απλά παρήγγειλε
‘’μια κόντρα, ρε κάπελαα, και καλοψημένη’’.
Εγώ αγαπητέ μου ‘’μη φιλάτε τον ΒΑΤΡΑΧΟ’’ (αν και ξέρω ότι τα καϋμένα τα ζωάκια έχουν και λίγη γλύτσα πάνω τους) πάντα θα σε διαβάζω και θα διαλέγομαι μαζί σου έστω κι’αν εσύ με ‘’βρίζεις’’.